Vakantie en uitjes

oregano
13-12-2010 om 18:07
Domaine le bohat is het geworden, zuid-bretagne,
In sarzeau. Op een soort schiereiland, Presque ile de Rhuys, kent iemand deze omgeving? En hoe is het weer daar, schijnt een warm stuk te zijn juist daar

enil
13-12-2010 om 21:59
Leuke omgeving
We zijn er twee jaar achter elkaar geweest en het is er inderdaad warmer en droger dan in andere delen van Bretagne. De buien komens soms links en rechts langs terwijl jij lekker in het zonnetje aan het strand ligt. Ik wil graag nog een keer terug. De camping die je hebt gekozen is prima hoewel wij voor een andere kiezen. Ben de naam even kwijt. Het is ook een lastige naam. Heerlijke relaxte sfeer en gezellige omgeving. Goed om te fietsen.

Tinus_p
14-12-2010 om 12:03
Ah bretagne
Il fait beau, plusieurs temps par jour
Carnac, en op de heen of terugweg langs Mont-st-Michel.

enil
14-12-2010 om 12:48
La ferme de lann hoedic
Oregano,
Wij hebben op Le Bohat alleen bekenden bezocht die er toen stonden. Het leek me een prima camping met goede voorzieningen en heel ruime plaatsen. Wij stonden op Le Ferme de Lann Hoedic. Een kleinere camping zonder zwembad maar op loopafstand van het strand. Het eerste jaar beleefden we een hittegolf en hadden we eigenlijk wel behoefte aan een zwembad maar het tweede jaar niet. Het weer was heerlijk. Niet te warm en niet te koud. Zoals al gezegd is de omgeving echt leuk om met kinderen tochtjes te maken. Wij gaan zeker nog eens terug wanneer de kinderen weer wat ouder zijn zodat ze ook op zee kunnen surfen.
Wij hebben er heerlijke fietstochten gemaakt, wandelen over de rotsen, bezoeken van dorpjes, kastelen, etc. Er is ook een pannenkoekenhuis in de omgeving waar je de heerlijkste crepes kunt eten en de kinderen ondertussen ook geweldig kunnen spelen. Nu ik er zo over nadenk komt alles weer terug en zou ik haast onze huidige boeking annuleren haha.

oregano
14-12-2010 om 13:39
Enil
Bedankt voor je reactie! Ik had die andere camping ook gezien maar mijn dochter is dan 14 jaar , dus moesten wat een compromis sluiten met iets meer vertier op de camping (en internet . Ik hoop dat er voor haar ook eea te doen is, vooral qua aansluiting met andere tieners.