Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bertje1

bertje1

01-03-2011 om 19:02

Do's & don'ts disney

ik denk er over in de meivak (begin mei) een weekje naar frankrijk te gaan met de kids en dan disney parijs aan te doen. Is dat leuk voor kinderen van 6-11 jaar en is 1 dag voldoende? Wat is een goedkoop idee voor entreekaartjes?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Do's & don'ts

hoi

1 dag is krap voor beide parken als het druk is. Als het rustig is kun je het misschien wel doen. ik zou 2 dagen gaan als je toch een weekje in frankrijk bent.

ik heb 1 don't: ga niet eten bij Mickeys diner in het disney village: lange rijen, slecht eten maar wel duur. Het enige voordeel is dat er veel 'figuren' langs komen waar je kinderen mee op de foto kunnen zonder dat ze er op hoeven wachten.

do's: afhankelijk van je kinderen bekijken wat leuk is en je dag goed plannen. waar wil je echt in, wat wil je echt zien en wat is 'nice to have'.

Gruffalo

Yura

Yura

02-03-2011 om 16:25

Eten sowieso een don't

Volgens mij moet je bij Disney sowieso vermijden om te eten, alles smaakt hetzelfde of je nou een hamburger of een pizza eet. Wij proberen altijd zoveel mogelijk zelf te koken of buiten het park te eten.

Anne K.

Anne K.

02-03-2011 om 19:53

Mickey's diner: juist wel een do!

Hi,
wij waren er vorige week en hebben daar juist wel heerlijk gegeten! Van te voren hadden we onze bedenkingen, het zag er nogal 'snackbarachtig' uit. Wij zijn maar liefst 5 dagen in Disney geweest en zijn 5 keer uit eten geweest, maar dit was een van de betere maaltijden.
En de figuren die dar rondliepen waren ook veel leuker dan op andere plekken: deden lekker gek met volwassenen en kinderen.

Anne K.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.