Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-11-2010 om 20:56
Ik ben op zoek naar een goede aanbieding voor een midweekje weg van 3 t/m 7 januari. Een huisje al dan niet op een park. Ik zoek en zoek, maar kan niet echt wat vinden. Vaak kom ik dingen tegen die superlaag geprijsd zijn, maar met alle verplichte extra's zit je dan vaak nog rond de 200 euro. Heeft iemand een tip?
Luna
29-11-2010 om 13:10
89 euro
Via roompot zijn er diverse aanbiedingen. Daar komen nog lokale heffingen bij, maar dat is niet veel. En de waarborgsom wordt er gelijk bij opgeteld (65 euro) maar die krijg je binnen een week weer retour.
Als ik dan kijk naar bovenstaand voorbeeld, dan ben je 89 euro kwijt (ex waarborgsom).
Er zijn nog veel meer winteraanbiedingen die week in andere parken, even kijken op rpholidays.nl en dan aanbiedingen.
29-11-2010 om 22:25
Luna (ot)
Bij jullie hebben ze tot 7 januari kerstvakantie? Lekker! Hier moet alles 3 januari weer naar school, conform het advies van het ministerie, 'k vind het niks
29-11-2010 om 23:04
Reina
Ja, hier zijn de scholen afgeweken van het advies van het ministerie. Vrijdagochtend 24 december nog naar school (ik ook, sta voor de klas). Dat vind ik wel een raar idee. Maar tot 7 januari vrij vind ik niet erg De laatste week zonder feestdagen, lekker niets hoeven!