Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

frederique de leeuw

frederique de leeuw

03-07-2009 om 22:23

Een leuke camping voor een 13-jarige

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie. Mijn nichtje is 13 jaar en gaat weer op vakantie in Frankrijk met haar ouders. En dat is saai. Want haar ouders willen lezen en zij wil vriendinnen en vrienden maken die Nederlands spreken. Weten jullie een leuke camping die ze haar ouders kan adviseren? Het hoeft geen superluxe camping te zijn, want haar ouders houden meer van rust. Dus iets dat er tussenin zit met leuke dingen om te doen of gewoon een plek waar leuke Nederlandse mensen komen. We zijn reuze benieuwd naar jullie tips!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

04-07-2009 om 21:05

Camping-frankrijk

Zet deze vraag eens op het forum van camping-frankrijk.nl en ik denk dat je best wel tips kan krijgen..
Zoek op svr en nl talige beheerders/eigenaren en je krijgt zeer waarschijnlijk ook wel campings waar veel nederlandse jeugd komt..
Tips voor 13 jarigen heb ik niet. Waar wij het wel leuk en rustig vonden, en volgens mij ook wel met wat oudere kinderen.. www.chezgendron.com. We hebben ook wel eens gestaan op auboisjoli.nl was ook rustig daar. Maar wij reizen met nog iets jongere kinderen dus hoe het met de pubers zit op die campings weet ik niet..

Wij waren op

Val de bonnal in de vogezen. Met meer en zwembad en gratis kanoen op de rivier.Wel een grote camping maar niet met die toeters en bellen elke avond, toen wij er waren 1 keer per week....alleen de kerkklok naast de camping...dat was minder.

Claudia B

Claudia B

05-07-2009 om 17:25

Inderdaad

Val de Bonnal is erg leuk, zeker voor die leeftijd.
Veel Nederlandse kinderen dus dat moet goedkomen.
Zoals Lilian1 al meldde is er een zwembad en een heerlijk meer.
Wij vonden het een rustige camping, stonden een beetje achteraan en we hadden een supergrootte staanplaats! Wij lekker lezen en ontspannen de jongens naar het meer of zwembad (waar wij uiteraard ook nog wel eens mee naar toe gingen).

Groetjes,
Claudia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.