Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-04-2009 om 15:45
Wie heeft er ervaring met dit hotel? Is het te doen met 2 kinderen? En is er een (afgesloten) parkeerplaats beschikbaar?
Het is maar voor 1 nacht op doorreis naar Italië.
02-04-2009 om 23:19
Etap
Voor zover ik weet is elk Etap-hotel hetzelfde, dus prima te doen. Ik heb nog nooit een afsloten parkeerplaats gezien bij een Etap, wel een ruime open parkeerplaats direct naast het hotel.
Heb je 1 kamer geboekt? Op elke kamer zijn nl. een 2-persoonbed en een bovenliggend 1 persoonsbed.
Groetjes, Minet
03-04-2009 om 08:20
Minet
Dank je voor je reactie. We hebben nog niet geboekt maar willen dat wel deze week doen. En dan inderdaad een kamer met 3 bedden. De jongste kan wel tussen ons in, net als vannacht
Het gaat trouwens als het goed is niet Zürich maar Basel worden. Net iets handiger qua route.
Heb jij ervaring met zo'n parkeerplaats? Is het "veilig" om de gewone bagage in de auto te laten?
En klopt het dat er op de kamer een toilet is?
03-04-2009 om 11:19
Linda
Of het veilig is....dat kan ik natuurlijk moeilijk zeggen. Wij halen de waardevolle dingen altijd uit de auto, maar de rest van de bagage blijft gewoon in de auto.
En in een Etap heb je inderdaad een eigen toilet en douche.
Groetjes, Minet