Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Eurodisney

Wij willen met de kindjes (5 en 7) dit jaar een keer naar Eurodisney. Wie heeft er tips waar te boeken (en misschien waar niet) om de kosten wellicht wat te kunnen beperken?
Waar kun je bijvoorbeeld het beste logeren?
Ik ben er nog nooit geweest dus ik ben wat zoekende. Alle tips zijn welkom.

Juulia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

08-04-2012 om 12:08

Voordeliger

is het vaak om zo'n aanbieding te kiezen, bijv. kinderen gratis. Wij hebben ook weleens op de Davey Crocket ranch gezeten, maar Santa fe is ook niet duur. Een hotel net iets buiten het resort is ook voordeliger, Thomas Cooks Explorer hotel is een erg goed en leuk hotel, hebben familie-kamers.

Kras

Wij hebben via kras geboekt, dan heb je een hotel verderop waar steeds een bus stopt die je gratis naar eurodisney brengt. Daar staan drie hotels ( voor zover ik weet ) naast elkaar oa het hierboven genoemde maar ook het magic circus hotel. Leuke hotels met veel allure.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

O,ja

Vriendinnetje van dochter hadden kaarten via ANWB, dat was een stuk voordeliger.

Hotel

wij hebben gelogeerd in een hotel vlakbij het park, het sequoia hotel. onze kinderen waren toen van dezelfde leeftijd als jouw kinderen.
Wij vonden het destijds erg fijn om dicht bij het park te zitten. we gingen op tijd het park in want je mag als je in zo'n hotel zit een uurtje eerder het park in. Rond een uur of 3 waren de kinderen helemaal gaar, en dan gingen we rustig naar het hotel. een uurtje of twee uurtjes later liepen we dan weer terug naar het park, fris en fruitig om nog een paar uurtjes verder te gaan.

ik moet wel zeggen dat dit de enige keer was dat we in het park zijn geweest, dus mijn enige ervaring :-0 maar vond het fijn dat het op loopafstand was.

ik heb destijds via Oad geboekt, die had toen een leuke actie icm de disneyactie dat kinderen gratis mochten. gewoon goed rondsnuffelen.

Anwb aktie: gratis entreekaarten

ANWB heeft nu een aktie (v.a. 1 juni) met gratis entreekaarten per ANWB lid. Je maakt je kids explorer lid en hebt ook gratis kaarten voor hen. Partnerlidmaatschap kost ook heel weinig (of je 'leent' het lidmaatschap van een familielid, maar ik weet niet of dit kan. Zo bespaar je een hoop euro's. Het zijn dagkaarten met hopper optie, dus je mag beide parken in 1 dag bezoeken.

https://www.anwbentreebewijs.nl/aanbiedingen/?filter%5Bc%5D=0&filter%5Br%5D=27

Interessante aktie voor degenen die willen gaan.

Helaas

Gaat de vlieger niet op voor Explorer leden .Is ook logisch want dat is een gratis lidmaatschap. Je kunt inderdaad wel je partner voor € 6,00 partnerlid maken Kaarten overnemen van andere leden gaat ook niet. Het is persoonsgebonden en op de ticket komt naam en lidmaatschapsnummer te staan en dat wordt gecontroleerd

suus36

suus36

10-04-2012 om 13:05

Santa fe

Wij waren in het santa fe hotel. Was prima qua afstand en faciliteiten. Het is wel de laatste keer dat ik in eurodisney ben geweest. Ik vond het verschrikkelijk qua drukte. Maar goed.....dat is een ander verhaal.

Groetjes,
Suus

Jammer!

Ik had op een ander forum gelezen dat mensen voor hun Exlorer-kind-leden op deze manier gratis kaarten hadden gekregen. Zou kunnen dat het in de praktijk niet helemaal klopt.

Hier

Dit zijn de actievoorwaarden
periode van 1 juni t/m 30 september 2012

Voorwaarden
Het gratis entreebewijs kan niet worden omgeruild voor entreebewijzen/tickets die geldig zijn voor een andere periode. Het gratis entreebewijs is niet inwisselbaar voor contanten en/of abonnementen. Let op: Het gratis entreebewijs dient aan de kassa van Disneyland® Paris omgewisseld te worden voor een origineel Disneyland® Paris ticket. Het gratis ticket is geldig op de dag waarop u het entreebewijs omwisselt. Maximaal één gratis entreebewijs per lidmaatschap. Alleen geldig voor een volwassene particulier lidmaatschap (niet geldig voor zakelijke lidmaatschappen en/of Explorer leden). Op het gratis entreebewijs wordt uw lidmaatschapsnummer vermeld. Aan de kassa van Disneyland® Paris wordt om uw lidmaatschapspas en geldig identiteitsbewijs gevraagd. Het reeds aangevraagde gratis entreebewijs kan niet opnieuw worden aangevraagd (na bijvoorbeeld het verlies van het entreebewijs). Het gratis entreebewijs is persoonsgebonden en geldt alleen voor de naamhouder van het ANWB lidmaatschap.

mpronk

mpronk

12-04-2012 om 11:39

Ervaring

merk dat de diney hotels goedkoper zijn dan de omliggende. En lekker dichtbij.Kids zijn vaak gratis. Gewoon even op actie wachten. Weet wanneer je wilt gaan. Maar weet dat het enrom druk is. Ook 's morgens in restaurant al druk. Ga vroeg ontbijten!!!! Wij zijn in feb geweest. Drie nachten vier dagen entree. Dit hadden wel nodig. Ook wild west show gedaan.
Kids van 5-9 12 jaar oud.
Gingen er met de trein heen

Kom maar op met de vragen

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.