Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

karin

karin

11-05-2009 om 15:48

Eurodisney in de grote vakantie?

Wie heeft er ervaring mee om in de zomervakantie naar Euordisney te gaan,manlief had het er over,maar ik dacht echt dat het dan te druk was,howel wij afhankelijk zijn van de vakanties ivm leerplichtigheid van ons zoontej(net 5),dus alleen maar in vakanties daarnaar toe kunnen of evt. weekenden!

Mijn schoonzus zei dat Plopsaland ook heel leuk is en vlak bij zee enz,maar dat ken ik helemaal niet,maar in vakanties is het overal druk natuurlijk!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jolijt

Jolijt

11-05-2009 om 22:06

Zomervakantie

is net als alle andere dagen in Disney, totaal onvoorspelbaar. Wij zijn eens geweest op een studiedag van onze kinderen; Frankrijk had geen vakantie... bomvol!
En ook een keer in de zomervakantie.. alles prima te doen.
Verder hebben we eens een heel rustige zonnige dag gehad, en een keer in de stromende regen in mega-rijen gestaan.
Kortom, ik durf niks te voorspellen zelf met onze derde jaarkaart op zak niet.

ellen

ellen

15-05-2009 om 22:01

Juli 2007

In juli 2007 naar Disney gweest, maandag tm vrijdag. Ja,het was wat druk, maar niet drukker dan een zomderdag in de Efteling. Wij vonden het goed te doen. In mei 2008 ook geweest, heel veel regen en 't was veel drukker dan in juli 2007. Vriendin ging maand geleden, tijdens weekend: giga druk. Inderdaad, je kunt er niets van zeggen.

Mireille H

Mireille H

18-05-2009 om 09:50

Vorig jaar augustus... heel druk

Hoi Karin,

Wij waren er vorig jaar in augustus. Help! De dagen dat wij er waren (vrijdag/zaterdag) was het in ieder geval enorm druk.
Veel mensen onderweg naar huis/vakantieadres. En daarbij is in augustus ook heel Zuid Europa vrij. Er waren ook vooral veel Spanjaarden. Lange, lange rijen...

Groet, Mireille

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.