Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Eurodisney kaarten online bestellen?

Dit jaar gaat het er eindelijk van komen, zoonlief van bijna 8 gaat met ons een dag naar eurodisney. Omdat we dit doen voordat we doorrijden naar onze vakantiebestemming in Frankrijk heb ik los een hotel geboekt (dream castle) voor 1 nacht en gaan dan één dag doorbrengen in het park. Ongetwijfeld veeeel te kort (zeker voor hem) maar wellicht over een jaar nog eens terug als het echt leuk is. Mijn vraag is nu, ik wil graag online kaarten voor ons bestellen zodat ik niet in de rij voor kassa hoef te staan. Ik zag op de ANWB site een aanbieding maar zoals ik het begreep moet je dan alsnog naar de kassa om de "bon" in te wisselen voor kaarten. En dat wil nou net vermijden, dus gewoon kaarten thuis uitprinten en dan zo daarlopen is dat uberhaupt mogelijk?

groet,

Jakje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jolijt

Jolijt

02-07-2009 om 14:10

Als het niet tevoren lukt...

de rijen zijn er zelden echt lang. Het ergst wat ik heb meegemaakt (en toen stonden er echt drommen!) was 25 minuten. Zorg dat je vroeg gaat; als het park om 09.00 uur open gaat, kun je een uur tevoren naar binnen. De landen zijn dan wel tot 9 uur dicht. Op die manier worden ook de lange rijen bij de kassa verdeeld. Vergis je ook niet in de sluitingstijd; behalve bij de echt hele late avonden, geldt de sluitingstijd als laatste moment om in de rij bij een attractie aan te sluiten... (wij dachten eerst dat je dan het park uit moest zijn). Zo wordt het park op een rustige manier 'leeggeveegd'.
Thuis printen (tenzij er de laatste maanden iets verandert is) zal niet lukken.... ze hebben een crisis systeem om de kaarten te lezen..
Veel plezier!

Blackbird28

Blackbird28

03-07-2009 om 12:50 Topicstarter

Ik zal het hotel

idd eens bellen om te vragen of het mogelijk is om daar kaarten te krijgen en anders maar overleveren aan de eventuele lange rij. Maar zoals Jolijt aangeeft zal dat in praktijk mss wel meevallen. Overigens, om een uur van te voren aanwezig te zijn (dus om 08.00)moeten we hier wel heeeel vroeg vertrekken, het is toch nog ruim 3 uur rijden. Mmmm, doe dat maar even niet denk ik...

gr.

Jakje

Jacoline29

Jacoline29

04-07-2009 om 07:48

Reiswinkel

Wij hebben toen bij D-reizen kaarten gekocht en gewoon gekregen,misschien dat een idee?We konden gewoon snel doorlopen.Dit was een een 3 dagen kaart,kan misschien een dagkaart ook wel.

Tops

Hoi Tops, op welke camping heb jij gestaan nabij eurodisney? En hoe is die bevallen?
geoetjes, Tarole

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.