Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-03-2011 om 12:04
Wij willen van de zomer naar ED toe,nav ons 10 jarig huwelijk,we zijn daar op huwelijksreis geweest nl.
Wie heeft er nog tips voor ED?
Wie weet er een leuke camping voor weinig in de buurt van ED?Moet leuk zijn voor 3 kinderen in de leeftijd van 4,7 en 9 jaar
We zitten zelf te denken aan camping le soleil de crecy in crecy-la-chapelle,die heeft nl een aanbieding van 14=10.of te wel 14 nachten voor 10 nachten betalen.Alle tips zijn welkom
jacoline
20-03-2011 om 16:07
Archief
Hoi Jacoline,
Kijk even in het archief, er zijn talloze draadje over geweest.
Groetjes, Moppeke
20-03-2011 om 21:54
Crecy is best leuk
wij hebben daar in 2003 (5 maanden zwanger van een tweeling, in een hittegolf) gestaan, best een leuke camping. prima afstand tot Disney in elk geval en ook Parijs is goed te doen, al hebben wij dat gelaten vanwege die hittegolf....
21-03-2011 om 14:14
Archief
Nagepluist,maar niet echt tips gevonden.
we gaan naar camping le soleil de crecy in crecy-la-chapelle,blijven daar 15 nachten en bezoeken in die 15 nachten 4 dagen beide parken.
Ik weet alleen niet of ik zelf broodjes mag meenemen naar binnen en drinken.Ik las wel over tassen controle,is dat nu nog zo?Zoonlief mag geen melk en bepaalde producten ivbm lactose intolerantie,dus wil ik zelf eten mee nemen.
Verder willen we ook een dagje parijs doen,zijn er in Parijs zelf meer daagse reiskaartje te koop of moet ik dat ook bij het reisbureau regelen?
21-03-2011 om 14:37
Ja hoor
je mag gewoon je eigen drinken en eten mee nemen. Er is inderdaad tassen controle maar dat is niet zozeer een controle op eten en drinken. Dus lekker meenemen, hebben wij ook altijd gedaan.
In Parijs kun je inderdaad meer daagse reiskaartjes kopen, maar bij het reisbureau regelen is wellicht net zo handig? Je vult dan op de eerste dag dat je ze gebruikt de datum in en daarna zijn ze zoveel dagen geldig.
Groetjes,
Claudia