Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polly Shearman

Polly Shearman

05-06-2009 om 13:29

Eventjes samen weg

manlief en ik zouden heel graag deze zomer eventjes samen weg gaan, de zorgen voor de kinderen bij opa en oma laten en gewoon eens 2 nachtjes weg! beetje winkelen, terasje zitten, boekje lezen, RUST.
We gaan niet met ons gezin op vakantie dit jaar door allerlei redenen, maar die paar daagjes samen hebben we echt nodig.
Ik zoek me een ongeluk, op www.vakantieveilingen.nl weekendjeweg.nl hotelletje.nl enz..
We willen zo goedkoop mogelijk, en het liefst in een stad zodat we geen auto nodig hebben, om toch te kunnen gaan winkelen en snuffelen enz.
WIe heeft nog meer goede tips voor site's waar ik zoiets dergelijks kan vinden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

05-06-2009 om 14:02

Camping mag ook

Kleine campings dicht bij een stad mogen ook. Iemand een idee?

Jan van scorel

hadden ze laatst bij vakantieveilingen. Da's echt een mooi hotel, dichtbij zee en Schoorl. En er was een periode waarin je het kon besteden. Leek mij echt leuk.

En bij www.weekendjeweg.nl zit daar niet wat bij.

Een leuke bed & breakfast ergens lijkt mij trouwens ook wel leuk.

Nou ja....je ziet ideeen zat, maar ja...vind het maar eens.

Groetjes van Purk

p.s. en een weekendje Brugge of zo...is dat niet wat? Ook goed te doen voor jullie qua afstand

Kastanjet

en de volgende dag lekker fietsen langs de IJssel richting Zwolle voor de lunch

groetjes van Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

05-06-2009 om 20:39

Geweldig idee kastanjet

En dan natuurlijk het weekend van 3-5 juli. Deventer op stelten. Is geweldig. Ik ga proberen oppas te regelen voor
Dat weekend. Super! En dan maar hopen dat die camping nog een plaatsje heeft voor ons tentje. En die koffie gaat zeker goed komen. X polly

Polly Shearman

Polly Shearman

06-06-2009 om 11:12

Yes de camping heeft plek

Nu maar hopen dat mijn ouders op willen en kunnen passen.
Ruud werd vanacht weer eens ziek, dus ik vraag me of we uberhaubt wel zomaar een weekend weg kunnen. Postief blijven toch???

amk

amk

06-06-2009 om 13:45

Polly

jou ouders hebben jou ook groot gekregen. Dat ene weekend kan Ruudje nog veel meer door hun verwend worden dan door jou. Want zijn zijn OPA en OMA! Dat zijn de overtreffende trap van liefhebbende en zorgzame ouders.

Polly Shearman

Polly Shearman

06-06-2009 om 14:35

Ach ja..

Ik denk ook wel dat wij hem achter KUNNEN laten, maar de vraag is of mijn ouders dat WILLEN. Misschien vinden ze wel dat ze daar te oude voor zijn 3 kinders een heel weekend. Ik weet het niet, ik hoop het zo.... we hebben het zo nodig!
we zijn nog nooit een weekendje weggeweest met zijn twee in onze hele carriere als ouders...

Oppas

wij zijn dat weekend nog net niet op vakantie...kunnen best een paar jongetjes bij hoor...ligt dichtbij de camping...ongeveer 25 km

groetjes van Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

07-06-2009 om 19:37

Oh yes

Oppas is geregeld. Hoera!

Inderdaad

Fred en Douwe...erg leuk. We hebben er weleens wat gedronken nadat we in het Speelgoedmuseum waren geweest. Polly snapt vast wel, waarom juist mijn oudste zoon daar wat wilde drinken

groetjes van Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

08-06-2009 om 08:12

Minimeeting

we spreken tegen die tijd wel even af, want het weekend is lang genoeg om ergens samen koffie te drinken en/of een borrel te doen.
Manlief en ik hebben er super veel zin in, als 2 pubers gaan we lekker samen giebelen in een klein tentje! hysterisch!

xk

Polly Shearman

Polly Shearman

08-06-2009 om 10:34

Whahaha

Manlief is nl ook vreselijk nieuwsgierig naar die rare mensen van Ouders Online... dus hij wil best koffie drinken met kastanjet hoor ! hahahahha
Ons tentje komen ze niet in hoor whahahahha

Minet

Minet

09-06-2009 om 22:46

Ik ben erbij!

Ook ik schuif natuurlijk aan dan! En een tentje hebben we ook nog wel :p
Leuk!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.