Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-04-2012 om 18:12
ik ben 1x in frankrijk geweest, verschrikkelijke ellende was dat (mede door een gehuurd huis, te warm, zeer onaardige fransen en van alles wat mis ging) dus ik wil het nog eens proberen....zoek een huisje, mooi gebied, niet te ver (1000 km of zo?) en essentieel: water in de buurt en vooral: betrouwbaar.... wie heeft iedeeen? o ja. ook niet overdadig toeristisch
hahah wat een eisen
09-04-2012 om 19:29
Binnenkort
Ik ga heel binnenkort naar Frankrijk. We hebben een huisje gehuurd via www.gites.nl, in Bretagne, maar je kan door heel Frankrijk zoeken. We zitten vlak bij het strand (7 km). Veel Nederlanders er tussen ook, het zijn allemaal particulieren. Ik zal het gaan zien en dan wil ik het je evt. wel laten weten hoe het was. Tot nu toe lijkt het allemaal heel erg goed. Het is een engelsman die het verhuurt, alles is via de mail gegaan. Hij reageert snel en op een prettige manier. Nadat het geld was overgemaakt, direct de rekening, met het adres en wat verdere gegevens. Hoe het huisje is, kan ik je nog niet vertellen, maar het ziet er wel heel mooi uit. Ik weet niet of hij al vol zit van de zomer, maar goed, wie weet heb je iets aan de site.
Lynn
10-04-2012 om 21:56
Nog een goed adres
Ik heb het hier al eens eerder geroepen: www.ownersdirect.co.uk
Een website van huiseigenaren die hun vakantiestekje te huur aanbieden. Vaak Engelse eigenaren en huisjes die van alle gemakken voorzien zijn zoals zoutvaatjes, pedaalemmerzakken en zeep op het toilet. Heeeel schappelijke prijzen als je bij de Cote á Duur weg blijft. Water kan ook een meer zijn toch?
Boeking gaat direct bij de eigenaar via email. Aanbetaling overmaken en het is geregeld. Ik heb vorige week een huisje gehuurd en hoefde niets aan te betalen; ze vertrouwden mij volledig!!
Dorry
11-04-2012 om 21:01
Dorry1 (ot)
Je hebt misschien dit wel eens eerder geropen, maar ioen heb ik je niet "gehoord", want hij staat nog niet bij mijn favorieten, dus bedankt. Hij is echt goed !!
12-04-2012 om 17:39
Shonagh
Geeft niks hoor, maar ik roep hier zo vaak dezelfde dingen dat ik wel een soort reclamezuil lijk. Vind ik dan.
Maar die owners-direct is echt heel prettig. Geen eenheidsworst en geen gedoe met lakenpakketten en nog je halve huisraad meeslepen. En vaak nog pitoresque ook, want de eigenaar komt er zelf ook! Beetje zoeken en je hebt echt een leuke prijs voor een gezin. Veel beter dan een hotel of B&B , qua prijs dan.
Dorry