Vakantie en uitjes

Sanne01
19-01-2012 om 14:49
Frankrijk, oostenrijk, italie, camping waar zit de allerleukste?!
Hoi wij hebben niet echt een voorkeur voor het land van bestemming, kleine voorkeur naar Oostenrijk maar we willen nu eens op een leuke camping zitten! Lekker zwembad voor de kids, leuke speeltuin, lekker terras voor ons, vlakbij een leuk dorpje!( liefst op loopafstand) Waar moeten we heen? We zijn een gezin met 4 kids, in de leeftijd 13 tot 5 en met 2 honden, dus daar moeten we ook lekker mee kunnen wandelen! Ik hoor graag van jullie! Elk land mag!! Behalve Nederland, dat wil mijn man echt niet!
Groetjes Sanne

Chippie
19-01-2012 om 15:38
Wat de een geweldig vindt, ....
Wat de een geweldig vindt, vindt iemand anders een gruwel...
Mijn vriendin gaat naar 5 sterrencampingresort met 3000 plaatsen, oneindig veel zwembaden en weet ik veel. Gruwel, zij vind het fantastisch! Mijn andere vriendin gaat naar een boerencamping, tien tentjes bij elkaar in een weiland. Ook niet mijn ding. Pak een Eurocampgids en kijk wat je leuk vindt, Eurocamp heeft eigenlijk alleen maar goede campings in haar assortiment met zwembad.

Sanne01
19-01-2012 om 16:14
Ja dat hebben we al gedaan
Ja haha dat hebben we natuurlijk al gedaan, zelf gekeken, maar de laatste paar jaren viel het eigenlijk elke keer beetje tegen, de camping dan! En aangezien we zelf niet een speciale voorkeur voor land hebben leek het me leuk om hier de reacties et lezen van mensen die hun persoonlijke favoriete camping promoten! ;o) En tja ik snap dat dat voor de 1 anders is als voor de ander, wat jij beschrijft daar willen wij ergens tussen zitten! Ben gewoon benieuwd wat eruit komt!
Sanne

Picasso
19-01-2012 om 16:41
Wat wij doen
Wij zoeken op de site van Vacansoleil een gebied waar we heen willen, de soort accommodatie en dan gaan we vergelijken. Waar hebben ze een leuk zwembad met glijbaan, leuke speeltuin enz. Daarna lees ik over die camping op Zoover. Zijn de recensies matig, dan kijken we verder.
Dit jaar gaan we naar Zuid-Frankrijk, aan de kust (l' Hippocampe in Argeles-sur-mer).

Pien
21-01-2012 om 14:26
In karinthie
Ik zou gaan naar:
http://alpenferienpark.com/
NL eigenaars en publiek is 95% NL. Moet je wel luek vinden,
wij vinden het ideaal ivm vriendjes maken.
Natuurzwembad met lekker grasveld erbij
en resto met terras.
Verder een soort kelder met pinpongtafel voor de kdr
we zagen ze de hele avond niet.
Een keer per week avond wandeling met de eigenaar en na
afloop warme worst eten.
In omgeving is van alles te doen.
Pien

Tijgeroog
21-01-2012 om 21:26
Mijn camping
Wij gaan graag naar Les Saules in Frankrijk: www.lessaules.com
Voldoet aan de meeste van je eisen, alleen geen zwembad maar een fijne zwemplas, en het dorpje ligt niet op loopafstand.
Is wel naturistisch.

Margriet*
21-01-2012 om 21:42
Onze toppers
Frankrijk: Le Muret, campings op Eceat (groen kamperen site) in Frankrijk en Italie. Italie in Toscane: Lucherino. Boekjes van de ANWB Rustiek kamperen. Ook Italie: in de Le Marche: Podere Sei Poorte (wel erg prijzige camping, maar prachtig zwembad en ruim opgezet). Maar ook googlen hielp veel. ZOOVER vond ik ook een handige site. Kijk ook even in het archief, staan meerdere enthousiaste verhalen in.