Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Galway, ierland

Voor mijn werk moet ik naar Galway, Ierland. Heeft iemand leuke tips?

Dorry

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Schitterend.

Echt schitterend.
Verpletterend mooi. Het achterland bedoel ik dan, Connemara.
Ik zou eerder een dagje Connemara in gaan dan naar de Burren, daar is het toeristischer.
Die kust, met van die losse rotsen en een zandstrand, en prachtige bergen....

Dorry1

Dorry1

08-04-2012 om 21:17 Topicstarter

Rodebeuk

O, klinkt echt heel goed! We hebben een auto-tje gehuurd dus dat gaan we zeker doen!!! Dochter is zelfs vernoemd naar de Conemara, maar nu gaan we het dus echt zien! Ik zeker mijn Dubarry Galway laarzen asn doen, hoort erbij

Dorry

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

krin

krin

08-04-2012 om 22:06

Aran islands

http://www.seabreezelodge.org/aran_islands.html
Op het grootste eiland ligt een prehistorisch fort, de klif is eindeloos hoog, en ergens halverwege het eiland kun je de lekkerste soep ter wereld eten (of zou elke soep de lekkerste ter wereld zijn als je net met wind tegen en een regenbui helling op bent gefietst? Nou ja, detail). Ik vond het imposant mooi, die streek. Woest en ledig.

Inisbofin

Als ik het goed onthouden heb.. Is ook een eiland daarboven. Wij hebben daar 4 uur gewandeld en kwamen slechts schapen tegen.

Ook conemara zelf was geweldig. We hadden een hele mooie cottage daar gehuurd.. (als je wilt zoek ik het op?)
En het rook er naar turf. Hele mooie 3 weken gehad in de bovenkant van Ierland. Begin mei en het was stralend weer! Veel plezier!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.