Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bugs

bugs

06-06-2011 om 16:27

Goedkope camping gardameer

Hallo,

Ik zoek voor in het hoogseizoen een goedkope camping aan het Gardameer in de omgeving Peschiera, Lazise, Garda, Bardolino. Ik ben alleen met 2 kinderen en we hebben een tent.
Iemand tips?

Bedankt!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bugs

Goedkoop kamperen en Italië passen niet goed bij elkaar. Italië is kwa kamperen erg duur. Nu weet ik niet wat voor bedrag je per nacht bij goedkoop voorstelt?

Kijk is op deze site!

http://www.campinggardameer.com/index.php

bugs

bugs

07-06-2011 om 13:53

Lis@

Ja, ik weet het...goedkoop is natuurlijk een relatief begrip. De reis er naar toe met auto is al duur met de huidige benzineprijzen. We willen maar 1 weekje en had 300 euro in gedachten (dus alleen staanplaats voor tent). Heb op jouw site gekeken en dan kom ik op verschillende campings wel ongeveer op dat bedrag uit, maar helaas zitten ze al helemaal vol. Ben natuurlijk ook weer lekker laat ;-(
Bedankt iig!

Ilva

Ilva

07-06-2011 om 21:46

Malcesine

Het is wat noordelijker aan het gardameer maar Camping Alpino in Malcesine is geweldig. Het is een kleine camping (ongeveer 60 plaatsen). De mensen zijn er super vriendelijk. Via een tunneltje kom je bij het meer. Er is een hotel bij de camping waar je lekker kunt eten of op het terras kan zitten. Ongeveer 1 keer per week wordt er iets georganiseerd. De eigenaren hebben een zoontje van 6 jaar en kinderen vinden ze heel leuk. Er is geen speeltuin o.i.d. maar de kinderen mogen spelen met het speelgoed van het jongetje. Wij zijn er de afgelopen 3 jaar geweest (terwijl we eigenlijk nooit ergen vaker dan 2 keer heen gaan) en onze jongens van (nu) 11, 8 en 6 willen nergens anders meer naar toe.
Malcesine is geweldig. Met de kabelbaan kan je naar de top van de monte baldo. Het plaatsje is prachtig en riva is vlakbij. Je kan vanaf de camping zo de bergen in. Helaas, dit jaar gaan we niet. Kijk op www.campingalpino.com.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.