Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

An.

An.

10-12-2011 om 22:42

Graag tips voor weg met oud en nieuw

Ik zou heel graag eens met mijn gezin (3 kinderen van 14, 12 en 8 jaar) met oud en nieuw elders doorbrengen. Bijvoorbeeld in een hotel of huisje waar dan - met het feest - ook rekening gehouden wordt met de kinderen. Liefst ergens in Drenthe of Friesland. Ik google me suf maar vind alleen maar dingen voor stelletjes. Wie heeft een goede tip?!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Belle Époque

Belle Époque

11-12-2011 om 02:10

Stayokay

Ik heb een stayokay geboekt, sommige hebben oud-en-nieuw-arrangementen met feest en zo. Stayokay is de vroegere Jeugdherberg, maar wees niet bang dat je op een slaapzaal moet slapen. Voor iets meer geld kan je een twee- of vierpersoonskamer boeken.
Luxe is het niet, maar ik ben er enkele jaren geleden al eens geweest (niet met oudjaar) en vond het best gezellig!
Ik zit dit jaar op een Waddeneiland met jongste kind (oudste wilde liever naar zijn vader) en we hebben er superveel zin in!

liora

liora

11-12-2011 om 08:30

Park

Volgens mij op de meeste Landal-parken.

An.

An.

11-12-2011 om 10:36 Topicstarter

Ik ben misschien wel laat dus...

.... (kreeg elders ook al stay okay geopperd) ga maar eens bellen...
En een park kan ik zo gauw niet vinden, althans niet waar iets wordt gedaan voor de kinderen.

De krim texel

Is dat een idee? Ik ken iemand die dat vorig jaar daar gedaan heeft met 2 kids en die kwam er helemaal blij vandaan.

En als je Centerparcs boekt dan heb je zeker vertier voor de kids. Zelf een paar jaar geleden gedaan met kerst. Kost een beetje, maar je hebt dan ook wat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.