Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-04-2012 om 09:53
Ik zie dat veel reizen naar Griekenland erg afgeprijsd zijn voor de zomervakantie, zouden jullie gezien de crisis in het land er nog wel naar toe willen.Ik zou de laatste week van augustus willen boeken??
09-04-2012 om 10:59
Hmmm
Ik ga wel, en ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat de crisis invloed op dingen kan hebben. Waar denk je dan aan? Stakingen o.i.d.?
09-04-2012 om 19:48
Gewoon gaan
Ik ben er vorig jaar geweest in de zomer en had toen ook al mijn bedenkingen. Maar mijn ervaring is dat de Grieken juist heel blij zijn met toeristen omdat die weer geld in het laatje brengen.
Ik zou dus gewoon boeken. En je brengt me op een idee Misschien kan ik beter naar Griekenland gaan dan naar Engeland
10-04-2012 om 09:15
Tja...
Het was dat mensen om mij heen me aan het twijfelen brengen.. heb je die chaos dan niet gezien op tv?? Ik heb inderdaad de opstand in Athene wel gezien.Maar goed, dat wil ook niet zeggen dat het op de eilanden ook zo is.
Ik denk wel aan stakingen, vliegvelden, ambtenaren, schoonmaak, etc, etc...., maar goed nu staken de piloten ook wel weer van Iberia... je kunt dat toch niet altijd in schatten.
Bedankt voor het mee denken.
10-04-2012 om 09:16
Lynna
Gezien het weer ( gisteren en vandaag) kan ik mij voorstellen dat je meer zin krijgt in Griekenland dan Engeland.
10-04-2012 om 16:18
Doen!
Is ook goed voor de economie! Maar het kan goed zijn dat er wel veel restaurantjes en winkeltjes dicht/ weg zij i.v.m. de crisis.