Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-09-2011 om 21:13
Meer nog dan met Nieuwjaar heb ik na de vakantie "last" van goede voornemens, - zoals het ontspannen vakantiegevoel vasthouden, gaan sporten, mijn leven te veranderen etc.
Hebben jullie dat ook?
Viridantie
17-09-2011 om 21:48
Meer ontspannen
en genieten van de dingen die ik op vakantie ook heerlijk vindt. Dus zodra het niet regent in de tuin werken (heb ik gedaan).
Verder met mezelf afgesproken dat de trap nu echt voor de kerst geschilderd moet worden, dat schuif ik al 3,5 jaar voor mij uit
18-09-2011 om 01:50
Nee
hooguit meer dromen. Ik weet ondertussen wel wat ik met een miljoen van de loterij zou doen. We zouden een stuk grond kopen en daar een huis uit de ene plaats, een stenen muur uit een ander land, etc. op zetten. Ik zou nog vaker korte vakanties willen houden, náást de zomervakantie. Ach ja... nog 17 jaar en dan heb ik alle tijd, maar vast nog niet dat miljoen.