Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-04-2012 om 21:53
Binnenkort gaan mijn dochter van 12 en ik weer en dagje naar Amsterdam. We hebben dat al vaker gedaan en ook al van alles bekeken. Nu staat Madame Tussauds nog op haar verlanglijstje. Ik heb al bedacht om online kaarten te bestellen omde wachtrij te omzeilen, maar... hoe lang heb je eigenlijk binnen nodig? Ben je er met een uur doorheen, moeten we er zeker een halve dag voor uittrekken? Ik heb geen idee...
groeten,
Ans
02-04-2012 om 22:34
1,5-2 uur
Volgens mij zijn wij (dochter en ik) een kleine 2 uur binnen geweest. Ik raad je aan om even rond te neuzen voor kaartjes met korting. Toen wij gingen had ik drie verschillende kortingsmogelijkheden en we konden uiteindelijk voor de helft van de prijs.
03-04-2012 om 20:02
Had jouw zwager ook pubermeisjes bij zich die in de rij moesten staan om met Robby Williams op de foto te gaan?
03-04-2012 om 21:38
Voorbereid
Haha, ik ben voorbereid op hier en daar een lange rij. Enne duidelijk is dat er nog genoeg tijd overblijft voor andere dingen doen; bedankt! Goeie tip trouwens om nog even uit te kijken naar korting!
groeten,
Ans