Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hoe van charles de gaulle naar disneyland?

Aanstaande zondag vertrekken wij met de kinderen met het vliegtuig naar Parijs voor 3 dagen disney en nog een dag Parijs.
We gaan vliegen omdat de kinderen nog nooit gevlogen hebben.
Wie weet wat de beste (ook prijstechnisch) manier is van het vliegveld naar disney te gaan?
Op internet lees ik over een bus, die doet er vrij lang over en is volgens mij 18 euro per persoon. En je kan ook met de RER (?) en is volgens de site de beste oplossing (staat bij de bus ook..) om daar snel (12 minuten) te komen en goedkoop. Maar kom er niet achter wat het kost.
We hoeven alleen maar een enkele reis naar disney want in de loop van de dinsdag pakken we de metro en kopen een metro twee dagen kaart of zo (bestaat dat?)Op woensdag avond vliegen we weer.
Wie kan me helpen met wat we moeten doen met het vervoer??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ciska22

Ciska22

05-01-2012 om 23:15 Topicstarter

Sini

We komen zondag aan in parijs met vlucht KL2003, ik weet dus niet bij welke terminal we aankomen...die vlucht komt aan in Parijs om 10:45.
Ik ga morgen even kijken op de site die je noemde en kijk of ik er uit kom. al helemaal geweldig dat je me wilt helpen!

Ciska22

Ciska22

05-01-2012 om 23:23 Topicstarter

Sini

Volgens mijn man gaat de TGV rechtstreeks en is nog sneller..maar is dat niet heel duur dan? Volgens hem doe je er met de RER minimaal een uur over....En met de TGV 12 minuten. Hij denkt dat we met de RER moeten overstappen en zo...normaal zie ik altijd overal beren op de weg maar nu ziet hij ze geloof ik....

Ciska22

Ciska22

06-01-2012 om 19:40 Topicstarter

Sinilind?

Heb je nog advies voor mij, ik kom er niet helemaal uit...

Neem toch die bus

In elk geval op de heenweg.
Scheelt je een hoop gedoe, gewoon deur tot deur. Uitstapje moet leuk blijven en geen OV-puzzeltocht worden.
RER kan altijd nog.

Ciska22

Ciska22

07-01-2012 om 14:44 Topicstarter

Die bus...

Die bus schijnt heel duur te zijn omdat je betaald voor een retour, begrijp heb ik uit de franse site. Wij hoeven geen retour want gaan niet terug naar het vliegveld maar naar Parijs met de metro. We bekijken het morgen daar wel even en als we alsnog met de TGV kunnen in 12 minuten zonder overstappen en de kosten zijn te doen dan doen we dat...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.