Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

2be

2be

02-08-2009 om 20:55

Hoe wegen ze op schiphol je koffer (spoed!)

Onze koffer weegt van zichzelf al bijna 5 kilo,en we mogen 15 kilo mee nemen. Weet iemand hoe dat daar gewogen word op de band? wegen ze altijd met een -4 of zo,of heb je gewoon pech als je koffer al zwaar is van zich zelf?
Ik hoor het graag,we vliegen morgen avond al. We (vliegen met raynair)
mvg
2be

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

02-08-2009 om 21:07

ze wegen gewoon vanaf nul helaas, dus je kan inderdaad maar 15 kilo in je koffer doen....is overigens best te doen hoor, is ons ook altijd gelukt....zelfs met 1 kind en nog geen eigen koffer die hij mee mocht nemen....

amk

amk

02-08-2009 om 21:27

Totaal bagage

je mag 20 kilo totaal meenemen per persoon met eigen stoel, daar zit je koffer bij.
Maar zelf kom ik voor 2 personen inclusief tent en andere kampeerzooi nog niet eens aan 20 kilo.

Ik had dit jaar voor dochterlief en mijzelf samen 17 kilo mee naar Zuid-Afrika.
En dat vond ik al extreem veel.

Ryanair vanaf schiphol?

Vlieg je echt met Ryanair vanaf Schiphol ?
Ryanair inderdaad 15 kg inclusief het gewicht van de koffer, maar ook mag de handbagage nog 10 kg wegen, max afmeting 55cm x 40cm x 20cm.

Mya35

Mya35

03-08-2009 om 00:58

Vanaf 0 inderdaad

Ze wegen inderdaad vanaf 0 kilo. Je kan dus maar 10 kilo extra meenemen als je koffer al 5 kilo weegt.
Wel zijn ze bij Ryanair redelijk soepel met hand bagage dus eventueel kun je wat zwaardere spullen daarin doen.

En Shonagh: 2b zegt toch nergens dat ze vanaf schiphol vliegt?

Minet

Minet

03-08-2009 om 08:34

2be, ga je wel naar het goede vliegveld?

Ryanair vliegt nl. echt niet vanaf Schiphol! Ik hoop dus dat je daar niet naartoe denkt te moeten..........
En inderdaad, wat al gezegd werd hier, je mag naast een koffer van 15 kg. ook nog 10 kg handbagage meenemen, daarmee kom je echt heel ver. Let wel goed op de maat van de handbagage, anders mag het alsnog niet mee als handbagage en moet je bijbetalen voor deze kilo's.

reina

reina

03-08-2009 om 09:52

2be

15 kg is idd niet veel, ik heb nog nooit gevlogen met een maatschappij waar je minder dan 20 kg mee mag nemen, maar dat is per persoon, hoor, dus het valt in de praktijk vaak mee. En tja, koop nooit zware koffers. ligt eraan waar ze voor bedoeld zijn, voor een korte vakantie is het niet nodig. Ik heb een goede reistas op wieltjes, dakin, weegt weinig, is wel stevig en goed te bepakken. Fijne vakantie!

ander nikje

ander nikje

03-08-2009 om 12:26

Mya

wat dacht je van de titel...... haha!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.