Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

sunflower

sunflower

03-12-2010 om 15:30

Hotel overnachting

beetje vreemde vraag misschien maar zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met hotels?

Wij dus niet en ik wil graag een hotel boeken in omgeving Tilburg...voor 1 nacht als verrassing .
Liefst een luxe kamer met iets van een wirlhpool ofzo of jacuzzi...maar ben op zoek naar een beetje betaalbare gelegenheid.

Ik zag bijv. van de valk in tilburg,

1 nacht is op basis van 2 pers. 119,00excl ontbijt.
(oef wel prijzig maar ...okay dan heb je een luxe kamer..kan dit goedkoper en toch luxe? let me know!)

ben je wel verplicht daar te ontbijten of ben je daar vrij in?

Ook zie ik facciliteiten van het hotel.
zoals zwembad sauna enz...moet je die extra betalen of zitgebruik daarvan in de prijs inbegrepen???
nu zullen er vast oolers zijn die zeggen bel even !
Maar via OOL vind ik het zo handig..beetje orienteren ..tips aanhoren...
ik bedoel lezen

maar goed...ik bentotaal nietthuis in dit soort dingen.
nog nooit in een hotel geslapen...en we zijn toe aan een weekendje weg samen...
dus wie oh wie helpt ons aan goede tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

03-12-2010 om 15:57

Booking.com

Als ik kijk op booking.com zie ik ook aanbiedingen, met minstens zoveel luxe, voor lagere prijzen. En dan zit je niet bij Van de Valk. Misschien moet je daar even kijken.
Meestal hoef je voor zwembadgebruik niet bij te betalen. Voor de sauna weet ik dat niet, nooit gedaan. Ontbijten in het hotel is niet verplicht, maar ik doe dat altijd wel.

Hotel omgeving?

wil je ook nog wat zien in de buurt, winkelen, museum, uit eten.

Je moet duidelijker maken wat je van de omgeving wil en dan kan je gericht zoeken.

Vakantieveilingen

Ik heb dit jaar een luxe kamer geboekt via vakantieveilingen.nl. Was een klein hotel en ze hadden maar 1 luxe kamer. Maar het beviel ons prima. En de prijs was erg scherp (weet het niet meer precies, maar was tussen de 30 en 50 euro geloof ik)

Kaaskopje

Kaaskopje

03-12-2010 om 17:32

Oh absoluut vakantieveilingen

of hotelkamerveiling.nl. Ik had laatst een overnachting 'gescoord' via hotelkamerveiling.nl voor 30 euro. Voor een overnachting met ontbijt voor 2 personen is rond de 40-45 euro haalbaar. Gewoon eens proberen. Als je een veiling 'gewonnen' hebt zit je er wel aan vast, dus je moet alleen bieden als je het gaat doen. Bij beide sites moet je administratiekosten betalen. Bij vakantieveilingen.nl 4 euro en bij de andere 7,50. Het hotel van 30 euro was inclusief die kosten, dat is de moeite toch?

Rosase

Rosase

03-12-2010 om 21:10

Weekendjeweg/nachtjeweg

Op www.weekendjeweg.nl en www.nachtjeweg.nl is vaak ook wel wat te vinden. Hebben we al verschillende keren wat door gevonden voor weinig.

Faith

Faith

04-12-2010 om 00:24

Vakantieveilingen.nl

Ik zie op vakantieveilingen regelmatig iets voorbij komen in Tilburg. Je moet letten op de normale prijs, dus daar nooit overheen bieden (incl de adm kosten) en kijken wat er bij in is begrepen, hoelang de waardebon die je hebt gekocht geldig is en welke termijn je zelf in gedachten hebt. Het betalen doe je na de veiling via internet. Succes!

Dank zij dit draadje

heb ik gisteren weer eens op vakantieveilingen gekeken en een schoonheidsbehandeling voor de helft van het normale tarief 'gewonnen', jippie !

sunflower

sunflower

04-12-2010 om 11:37

Wat een waardevolle tips!

bedankt hoor!Ik zal eens kijken!

Heb een sauna-arrangement in Tilburg geboekt en wil daarna in een hotelletje verblijven vandaar Tilburg.

Groetjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.