Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vic

Vic

02-01-2011 om 14:22

Hotelbon

Partner had een hotelbon in zijn kerstpakket. Bij het kiezen van een hotel uit de gids hebben we ook recensies bekeken op Zoover, en dat was een heel gedoe. De meeste hotels worden in de beoordeling compleet afgebrand, en er stonden veel reacties van mensen die in zo'n hotel waren met allerlei verschillende bonnen. Het lijkt wel of het vooral noodlijdende hotels zijn, die hun bezetting wat proberen te vergroten door mee te doen aan allerlei acties. Na minstens 10 hotels bekeken te hebben, hebben we er nu wel een gevonden die positief beoordeeld wordt.
Zijn hier mensen met hotelbonervaring? Herkennen jullie dit beeld?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

04-01-2011 om 22:02

Niemand?

Ik had gehoopt op een spannende horrorstory of een lyrisch verhaal over een hotel dat ondanks slechte recensies een paradijsje bleek.

Ik lees mee...

Want ook wij zijn sinds kort de trotse bezitter van een hotelbon.
Ik heb even in het bijbehorende boekje gekeken, maar daar vond ik het zoeken erg onhandig.
Dus hup, op internet verder. Pfff...Nog onhandiger. Ik had het prettig gevonden als je op plaatsnaam kunt zoeken, want we denken erover om naar Duitsland te gaan.
En da's toch best een groot land, met grote regio's...
Na veel zoeken toch een aantal hotels gevonden die inderdaad op andere sites volledig worden afgebrand. Zucht! Nu heb ik er eentje bij wie dat enigzins meevalt, dus ik denk dat dat 'm gaat worden.
Maar ik ben dus ook erg benieuwt naar ervaringen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.