Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hotels disneyland parijs: tips gevraagd!

Dit voorjaar willen we met ons gezin (dochters van dan bijna 6 en net 3) naar Disneyland Parijs.
We willen daar 2 nachten doorbrengen in een van de Disneyhotels.

De duurste hotesl passen niet binnen ons budget, maar er zijn nog zoveel andere, dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen en tips.

In welk hotel heb je geslapen, hoe beviel het, over welk hotel hoor je goede verhalen? Of is het allemaal één pot nat ?

De zgn. ‘partnerhotels’ liggen buiten het terrein en dat vind ik voor zo’n kort verblijf en met jonge kinderen niet handig (we gaan met de auto).

Dank alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

08-09-2010 om 17:24

Juist wel ideaal

die partnerhotels, en je gaat 2 overnachtingen!!! Dat is best lang hoor. Thomas Cook Explorers hotel hebben wij eens gedaan, ideaal. Ligt net buiten het resort, maar er rijd wel een pendelbus naar het park....Santa fe is op het park zelf en daar het goedkoopste hotel, ook prima (hebben wij ook al gedaan....)

Sequoia

hoi
wij zijn in mei naar het sequoia hotel geweest. Was heel erg groot, maar prima hotel. Onze dochters waren 8 en 5, en we hadden een kamer met 2 tweepersoons bedden.

ik vond het erg fijn om een hotel te hebben vlak bij het park. We waren 's ochtends een uur eerder in het park omdat je dat mag als je in een disneyhotel logeert. Het was dan heerlijk rustig. Rond een uur of 2 gingen we even terug naar het hotel, dan waren de meiden al helemaal af. Uurtje badderen, spelen en slapen (!) in het hotel en daarna konden we nog even het park in.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.