Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Huisjes in noord holland?

We hebben 2 weken vakantie gepland maar nog niets geboekt. Nou dacht ik eraan om misschien toch maar naar NL te gaan (waar mijn ouders wonen) maar we kunnen niet in mijn vader's huis dit keer.

Behalve Center Parks, zijn er nog andere opties, liefst in NH omgeving Alkmaar? Stacaravan oid is ook prima.

Het gaat om ongeveer 26 Aug - 11 Sep en wij zijn met 2 volwassenen en een 2-jarige.

Bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

30-07-2009 om 08:37

Bungalows

Hallo Petal,
Kijk eens op www.bungalows.nl Er staat vrij veel in NH op, en in de periode die jullie op het oog hebben, is nog genoeg vrij. Alleen gaan de huren meestal op vrijdag of maandag in, dus dan zou je even met zo'n park moeten bellen. Er staan bijv. bungalows in Noord Scharwoude, net buiten Alkmaar, en bij Schoorl. Succes!

Kaaskopje

Kaaskopje

30-07-2009 om 17:35

Ik zal eens informeren

Ik ken mensen met een huisje, ik zal eens vragen.

Poppy

Poppy

30-07-2009 om 21:33 Topicstarter

Wow

Bedankt voor die link. Ik had iets gevonden in Egmond, voor ruim 1000 euro voor 2 weken. Maar op deze site zie ik dingen nog dichter bij mijn ouders op een kindvriendelijk park voor slechts 500 euro! Geen idee of het ook goed is maar goed, als je vlucht en eventuele autohuur erbij optelt valt het mee.

Poppy

Poppy

01-08-2009 om 19:40 Topicstarter

Geboekt!

Ipv dichtbij mijn ouders hebben we voor Brabant gekozen, leek ons ook wel eens leuk, een nieuwe omgeving. Ik vond het echt geen geld, 650 euro voor 2 weken in een luxe bungalow - hoop dat het bevalt! Nou nog even uitzoeken wat daar leuk is om te doen met een 2-jarige.

Heerlijk, nou kan ik echt naar iets concreets uitkijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.