Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Clarisse

Clarisse

31-03-2009 om 11:39

Iemand nog een zomertip voor "speciaal"gezin?

Ik zoek een plekje in Spanje, Mallorca, Menorca o.i.d. voor de zomer waar er genoeg te doen is op het complex of in de omgeving, naast zwemmen in het tegenwoordig overal ijskoude zwembad. Mijn jongste die een autistische stoornis heeft, houdt heel erg van zwemmen maar als het zo koud is dan wil ie er niet in. Zo zonde. En alleen maar zwemmen de hele dag lukt niet, dus ik zoek iets met genoeg speeldingen, speeltuin of soort Ballorige-achtig iets.
We hebben nogal een eisenpakket, ben ik me van bewust. Maar misschien iemand nog een goede tip? Want het valt niet mee iets geschikts te vinden voor mijn special gezin.

Clarisse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bali

Is ietsje verder, maar Bali lijkt me voor jullie een ideale plek!

Jolijt

Jolijt

01-04-2009 om 07:45

Ook wat verder...

http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g34352-d294733-r25608327-Ginn_Reunion_Resort-Kissimmee_Florida.html#REVIEWS

Met name als je vroeg boekt, kun je hier voor leuke prijzen terecht.
Als je op traveler foto's klikt krijg je veel foto's van het zwembad en het speeltoestel.

Tinus_p

Tinus_p

01-04-2009 om 09:48

Bali

Hoeveel uur vliegen is dat ook alweer??

Ligt eraan

Of een een directe vlucht hebt of eentje met een overstap.
Ik geef de voorkeur aan via Duitsland met overstap in Arabie, kunnen de kinderen halverwege uitfladderen.
't Is een dagje reizen al met al.

ano9

ano9

01-04-2009 om 21:16

Griekenland

wij gaan naar griekenland. voor het eerst all inclusieve, er is daar nederlandse animatie heel de dag door en sávonds. het is een groot complex met heel veel speeltuintjes en zwembaden. het lijkt me dat die lekker warm zijn. griekenland is volgens mij net iets warmer als spanje. maaaarrrr, je moet het natuurlijk wel leuk vinden dat er wat meer nederlanders zijn. wij vinden dat niet erg, want onze kinderen spelen toch niet met kinderen die een andere taal spreken. ja, en als de kinderen het leuk hebben, hebben wij het ook leuk.
succes met zoeken

naomie p

naomie p

01-04-2009 om 22:13

Dan moet je in turkije zijn...

Als je een groot complex wilt, waar veel speeltuintjes e.d zijn, je de keuze uit zwembad en zee bij de hand hebt, en geloof me.... alletwee zijn het heerlijke watertemperaturen dan moet je in Turkije zijn.... betaalbaar en veel variatie voor de kinderen... vaak zijn dat soort acc. wel massaal, maar wij houden daar wel van!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.