Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-03-2011 om 15:08
Is iemand van jullie wel eens op Rügen geweest? (Duits eiland in de Oostzee).
Wij denken erover om er van de zomer naartoe te gaan. Maar we kennen niemand die er ooit geweest is, dus een paar leuke tips zijn welkom
We gaan met man, vrouw, dochter (11) en hondje. En willen kamperen.
groetjes
Dihanne
17-03-2011 om 20:38
Druk!
Het is er prachtig, een bijzondere streek met die mooie oude huizen die nog zijn overgebleven. De Oost Duitse invloed is nog hier en daar goed terug te zien.
Maar... wij waren er in juli en het heeft een week bijna iedere dag geregend. Het was er idioot druk, fietsen is leuk (niet als het regent) maar met de auto kom je nergens omdat het te druk op de wegen is. dat kwam natuurlijk ook omdat het zoveel regende, daardoor stapte iedereen in de auto. Als je fietst, is het leuk om heen te fietsen, en terug met de Rasende Roland (stoomtrein) te gaan. Dat hebben wij op een droge middag gedaan. Er is ook een leuk tropisch zwemparadijs waar we een middag naartoe zijn gevlucht.
Ik weet niets over campings, wij zaten in een appartement. Wij zijn toen trouwens komen varen na een week in Zweden te zijn geweest, is wel erg bijzonder.
Ik zou graag een keer terug gaan, maar dan in het naseizoen. Ik ga er nooit meer heen in het hoogseizoen.
Als je goed weer hebt, zijn de stranden vast geweldig.
Er heerst een leuke sfeer, zelfs met die drukte.
Hibiscus
17-03-2011 om 20:39
Oh ja
en je leest dan natuurlijk Elizabeth auf Rugen van Elizabeth van Arnim!