Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Inpakken disselkeuken vouwwagen

Jaaa...gewikt en gewogen, maar nu hebben we toch echt een disselkeuken gekocht voor onze vouwwagen. Voorheen was er een opvouwbaarkeukentje met los gasstel en kratten met bestek, Mepal servies en losse koelkast.

Maar nu zit ik er een beetje mee. Zet ik dat servies in het keukenkastje, bestek los in de la, pannen in het andere kastje en dan rijden maar?
Het lijkt me zo'n gerammel. Hoe doen jullie dat?

groetjes van Purk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

15-06-2009 om 22:20

Onze disselkeuken

Wij hebben een disselkeuken van Holtkamper (ik weet niet of dat verschil maakt).
De keuken is vooral een keuken, dat wil zeggen: smal kastje met laadje erboven, koelkast met klep, gasstel met daaronder kastje. Met de klep open verschijnt er nog een plankje om dingen op te zetten tijdens het koken.
In de keuken hebben wij in het smalle kastje/laadje: kookgereedschap, gastank, cafe duo. In de bredere kast: pannen, vergiet, etc. Die staan deels op een rekje zodat er makkelijk gestapeld kan worden.
Serviesgoed en bestek hebben we apart in een ladenkastje dat achterin de auto gaat. Die staat op zolder als die niet gebruikt wordt.
Geen idee of het geheel rammelt. Dat horen we niet tijdens het rijden. Tot nu toe is er niets kapot gegaan dus het zal wel meevallen.
Oja, koop ook van de flexibele snijmatten (Ikea). Die passen precies tussen kookstel en koelkast.

Rembrand

Rembrand

15-06-2009 om 23:22

Praktische oplossing.

Wij stoppen altijd de theedoeken en handdoeken overal tussen. Ben je die ook gelijk kwijt en het rammelt niet.
M.

Janeway

Janeway

16-06-2009 om 21:37

Gewoon

Alles in de keuken en geen handdoeken enz. Het rammelen hoor je toch niet. En kapot gaat het niet. (plastic) Bestek zit in een bestekbakje, pannen op elkaar gestapeld en borden en bekertjes enz zitten wel apart in een krat in de vw. In het keukentje zelf zitten ook gaslampen en toebehoren.

purk

purk

16-06-2009 om 22:16 Topicstarter

Oke

de theedoeken had ik ook al bedacht. Beetje mee dichtproppen dacht ik zo. Helaas weet ik uit ervaring dat een Mepalbord kapot kan vandaar mijn zorg over het rammelen. Ik schat nu zo in dat de pannen, snijplanken en bestek in de keuken gaan en dat het servies nog in een kratje in de bak gaat.
Het is trouwens een Holtkamper keuken....ben er helemaal happy mee

Bedankt voor de tips!

groetjes van Purk

In mandjes

Ik doe het serviesgoed in (open) plastic mandjes, die zet ik op anti-slipmatjes. Ik leg er hand- en theedoeken op. Ook glazen gaan (gestapeld en liggend) in een mandje. Er is nog nooit iets gebroken en ik hoor het ook niet rammelen.
Goede reis,
Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.