Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-08-2013 om 14:51
Ik ben benieuwd hoe iedereen het huis achterlaat als men op vakantie gaat. Vooral als er verder geen toezicht op het huis is (buren, familie, etc.).
Ik denk aan:
alle stekkers uit de stopcontacten, behalve die van de koelkast;
flesjes met water naast de planten. Vanuit het flesje loopt een draadje wol die naar de aarde in de pot van de plant gaat, zodat de plant toch water komt?
waakvlam van geiser uit (als je een geiser hebt);
alarm aan.
Waar wordt er nog meer aan gedacht?
31-03-2014 om 19:41
de laatste vakanties die ik me herinner bleef er iemand thuis
Dat is pas relaxed
Niet dat hele schoonmaakcircus wat je adrenaline zo opjaagt. Vooral als je een heeel nette buurvrouw hebt die op post en plantjes past.
31-03-2014 om 22:10
De hulp zorgt voor het huis
als wij op vakantie zijn. Dus zij (of haar man die ook regelmatig voor ons klust) haalt de post binnen, verzorgt de plantjes etc. En ze komt nog een keer als wij weg zijn om het huis schoon te maken. Wij komen dus in een schoon huis thuis, en hoeven vooraf niet alles schoon achter te laten. Wel opgeruimd natuurlijk. En als het heel warm en droog is zetten ze ook af en toe de sproeier in de tuin aan, en ze maaien een keer het gras. Heerlijk! We betalen ze daar wel het gewone schoonmaak/klustarief voor, dat hebben we er graag voor over.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.