Vakantie en uitjes

Chris35
12-09-2011 om 10:49
Kerst in oostenrijk: alles al vol?
Normaliter ben ik in deze rubriek geen vrager om advies, want internet Maar ik zou jullie hulp nu goed kunnen gebruiken. We willen de eerste kerstvakantieweek met twee gezinnen met jonge kinderen naar Oostenrijk. We zoeken een huis of twee appartementen met 2 slaapkamers in Tirol, Zillertal of Salzburgerland. Er is al zoveel volgeboekt en het wordt met de dag minder. Budget is max. 1500 eu per gezin.
Heeft iemand nog een gouden tip?
A.s. woensdag leg ik de vraag neer bij het reisburo, maar hoe eerder we iets hebben, hoe beter.
Alvast bedankt!

Moppeke
12-09-2011 om 19:27
Pharos/anwb
Snuffel eens op de site van Pharos (anwb), daar zitten nog betaalbare opties tussen zag ik, incl eten/drinken.
Of ga zelf even langs bij de ANWB. Vaak heeft de ANWB rond deze tijd of oktober een aanbieding voor die periode, betaalbaar en leuke locaties.

Chris35
12-09-2011 om 20:20
Yep
Die had ik gezien, maar was niet wat we zoeken.
Maar dank voor het meedenken!

Tijgeroog
12-09-2011 om 21:48
Alles vol
Tenminste alles op loopafstand van de liften. Ik heb ze een paar weken geleden allemaal al geprobeerd en de laatste vrije plek gevonden.

Tijgeroog
12-09-2011 om 21:53
Wacht even
Ik had nog een paar mailtjes waar we ook naartoe hadden gekund, ik weet niet of dat met je budget uit komt en natuurlijk ook niet of ze nog steeds plek hebben. Misschien zit er iets voor je bij.
Obergurgl, Chalet Montana
www.mitterlechner.at
www.alpenresidenz.net (Alpenresidenz am Mühlbach)
www.bergresidenz.com
Succes!

Chris35
13-09-2011 om 19:07
Gevonden!
Een prachtig appartement in Saalbach, nog vrij vanaf 23december.
Pak van mijn hart.
Maar dank voor de moeite om wat tips te geven!

Vertigo
15-09-2011 om 18:51
Hihi
Obergurgl, lijkt op blauwbilgorgel dit geheel terzijde..
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Noortje G
18-09-2011 om 15:45
Stamgasten..
Oostenrijk-kerst en de stamgasten..het is altijd hetzelfde, wij proberen al jaren in een bepaald dorp een betaalbaar appartement te vinden. Nu is het eindelijk gelukt, loopafstand piste en betaalbaar 1000 euro voor 7 personen, maar ik heb in januari al geboekt.
Gezien de crisis vallen er nu gaten, maar de laatste 10 jaar zat alles potdicht wat favoriet is.
Ook wij zijn een paar jaar met voorkeur behandeld, maar wij wilden wel eens wat anders zien.
Fijn voor je dat het gelukt is.