Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

peper

peper

23-09-2009 om 08:02

Kerstmis skiën in superlocatie voor kinderen (tip!)

"Het skigebied van Serfaus, Fiss & Ladis is misschien wel het meest kindvriendelijke ter wereld. Een eigen lift, een eigen pretpark, een eigen skigebied en een eigen restaurant. En de pedagogisch geschoolde ski-instructeurs zorgen dat ze tijdens alle plezier nog leren skiën ook." Aldus www.snowplaza.nl
In Serfaus hadden we een leuk appartement gereserveerd van 19-26 december, maar hebben deze week helaas onze plannen moeten omgooien. Het is bijna onmogelijk om er nog iets te vinden, dus wie wil moet snel zijn..! Kijk op www.app-daisy.com, appartement 1 (voor 4-6 personen).
Groet, peper
P.S. Het is ook een mooie stek voor volwassenen hoor De ANWB: Het Tiroolse karakter van Serfaus is ondanks de successtory van de plaats overeind gebleven. De recent gebouwde en gerenoveerde huizen zijn in chaletstijl opgetrokken, het geheel oogt zeer aantrekkelijk en sfeervol. En in Serfaus geldt een rijverbod voor auto’s.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

23-09-2009 om 10:53

Dit riekt naar spam.

M.

peper

peper

23-09-2009 om 13:26

En bedankt voor deze ongefundeerde verdachtmaking. Kennelijk bezit ik marketing-kwaliteiten die ik zelf niet vermoedde.
Het is heel eenvoudig. Ik heb dit appartement gevonden na een lange zoektocht (via o.a. snowplaza en ANWB ja) naar een ski-oord dat met Kerstmis aan een aantal criteria voldoet. We hebben 2 jonge kinderen en Serfaus was het uiteindelijk voor ons. Toen kostte me het nog aardig wat moeite acco te vinden...dus nu wij zelf niet meer met Kerst weg kunnen dacht ik iemand anders er mogelijk een plezier mee te doen.

peper

peper

23-09-2009 om 14:22

En...

ik heb ook een enorme hekel aan spam;(
Maar nu mijn eerste irritatie weggeëbd is snap ik je wel een beetje, M. Als ik mijn berichtje herlees doet het misschien toch wat verkoop-achtig aan. Die mensen hebben mij daar echter echt niet voor nodig hoor. Ze verhuren 4 appartementen en een studio: op een paar weken buiten het hoogseizoen na (en dan nog maar 1, hooguit 2 appartementen) is alles komend seizoen verhuurd.
Nou ja, als er ooit een volgende keer komt zal ik het toch wat anders opschrijven..
Groet, peper

Toch leuk

dat we nu weten dat er een leuke accomodatie te huur is En ach, je was gewoon enthousiast.

Ik vind dit soort tips (al kon ie zo in een reclameblaadje) wel leuk. Ik vind het altijd wel leuk om te lezen dat mensen enthousiast zijn over iets en dan ook met name waarom.

Soms vind je zo leuke vakantieadresjes.

Rembrand

Rembrand

23-09-2009 om 19:17

Peper.

Fijn dat je zelf toch ook wel ziet dat het wel erg commercieël oogt
Je naam kwam me ook niet bekend voor dus vandaar dat ik je gelijk van spammen beschuldigde.
Sorry.
M.

peper

peper

23-09-2009 om 21:03

Ach

...nou moet ik me toch nog een beetje verantwoorden. Vooruit dan maar. Ik post inderdaad niet vaak, maar ben wel sinds een jaar of 7 actief op Ouders Online. Een tijdlang onder een andere nick (herkenbaar nietwaar) We zijn begin dit jaar naar Duitsland verhuisd en dat betekende letterlijk en figuurlijk wat meer afstand. Maar ik vind het een fantastisch forum dat ik nog steeds met veel plezier volg - en als ik dan eens een ideetje heb deel ik dat graag, haha.
Genoeg gezeurd nu.
peper

dipje G

dipje G

23-09-2009 om 22:30

Maar peper....

Ik als skigaander met kerst was natuurlijk nieuwschierig, natuurlijk hebben we al in januari geboekt..maar ik vond het erg prijzig voor wat je hebt!
Wij gaan al 8 jaar met kerst met 7 pers. maar voor mijn acc. op loopafstand van de piste betaal ik maar 800 euro... 1 slaapkamer meer en verdere voorzieningen hetzelfde. Wat mij opviel, een maand geleden ofzo keek ik voor de lol op belvilla, want eigenlijk willen we liever met oud en nieuw, maar daar kom je in Oostenrijk helemaal niet meer tussen, er is best nog wel heel veel vrij met de feestdagen!

peper

peper

23-09-2009 om 23:50

Dipje

Ik beweer ook helemaal niet dat er in Oostenrijk niks meer te vinden is met Kerst, noch dat het appartement spotgoedkoop is. Er zijn vast veel gunstiger aanbiedingen in Kuhmanstal of Pferdegang... Ik heb het alleen over Serfaus dat vanwege zijn geliefdheid & vele voorzieningen ook een bepaald prijsniveau heeft...aan eenieder de keus om dat al dan niet te willen accepteren.
Groet,
peper

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.