Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-01-2011 om 19:46
In mei gaan wij een paar dagen naar euro disney, dat krijgen we kado van mijn ouders vanwege ons 12,5 jarig huwelijk.
Wij willen daar nog een paar dagen parijs aan vast plakken. Zoons zijn 12 bijna 10 en bijna 5 dan. Waar ga je overnachten met 3 kinderen? heb al wat zitten googlen. Maar ik kom alleen maar hotels met familie kamers voor 4 personen tegen. Zoek ik niet goed? heeft iemand een tip? We willen echt graag in het centrum! greot, Polly
11-01-2011 om 21:10
Appartementenhotel
Ik weet niet wat het mag kosten, maar wij zijn hier vorig jaar geweest: Fraser Suites Le Claridge Champs-Elysées. We hadden met onze 3 jongens een 4 persoons appartement, ze deden niet zo moeilijk over het aantal kinderen. Ik heb gezegd dat ze met z'n drieeen in een bed zouden slapen. We hadden een slaapkamer met groot bed (daar sliepen de jongens), woonkamer met slaapbank (daar sliepen wij), badkamer en keuken. Ideaal, vlak bij het hotel was een supermarktje dus we konden in ons appartement ontbijten. Is ons erg goed bevallen.
11-01-2011 om 21:47
Appartementje
Ik weet dat Fladder een leuk appartementje in Parijs weet dat ook nog eens leuk geprijsd is. Ik zal eens kijken of ik de link nog kan vinden voor je.
12-01-2011 om 09:38
Villa daubenton
Vorig jaar geweest met onze vier kinderen. Prima appartement. Aardige prijs (geboekt via Booking.com) en een hele goede locatie. Het ligt in het Quartier Latin.
14-01-2011 om 16:43
Ook via bookings
Wij gaan regelmatig naar Parijs, maar daar heb je heel veel kleine hotelkamers. Met meer kinderen is een appartement handiger. Wij zaten laatst in st Martin appartments via Bookings, basic maar heel centraal en een hele fijne buurt. http://www.booking.com/hotel/fr/passagedubail.en.html