Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Staartmees

Staartmees

03-03-2009 om 12:53

Korte skivakantie pasen, waar naartoe?

Met 3 oudere pubers willen we met pasen (midden april)een paar dagen gaan skieen met de pasen, snowboarden is de wens eigenlijk. Wij (ouders) willen vooral lekker wandelen en relaxen.
We dachten aan Zwitserland, maar het moet niet veel verder rijden zijn dan zo'n 800 kilometer.
Wie heeft er een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

03-03-2009 om 13:54

Omgeving interlaken.

Aan het Brienzermeer kan je prachtig wintersporten.
Ik ben er alleen in de zomer geweest ( ook fantastisch trouwens ), maar vlakbij onze camping ligt ook een schattig wintersportdorp genaamd Axalp.
Vanaf Rotterdam is het 834 km naar het meer van Brienz.
M.

Rembrand

Rembrand

03-03-2009 om 13:55

Kari1

Kari1

03-03-2009 om 14:56

3 tips

voor wintersport midden-april: hoog, hoog en hoog. Persoonlijk zou ik voor een gletsjer-gebied kiezen. Het kán wel dat er tegen die tijd in lager gelegen gebieden ook nog goed te skiën valt, maar wordt meer geluk hebben.
Kari

Kari1

Kari1

03-03-2009 om 15:03

er zijn behalve Axalp nog veel meer gebieden rond die afstand van Nederland met een hoogte tussen de 1400 en 2000 meter. (En met wat meer dan 20 km piste en 3 liften.) Zelf zou ik half april dus kiezen voor een hoger gebied.
Kari

Rembrand

Rembrand

04-03-2009 om 09:15

Kari

Ik vond het al knap dat ik als zomer"sporter" een tip kon geven
Aan de hoogte heb ik niet gedacht, maar in die omgeving is genoeg te vinden wat hoger ligt.
http://www.jungfraubahn.ch/ ( is dat hoog genoeg ?).
Overigens heb ik de Jungfrau in de zomer mogen zien ( per trein er naar toe echt zo de moeite waard ).
Ik was er als kind ook en de gletschers worden echt steeds kleiner
M.

Nivea

Nivea

04-03-2009 om 14:25

Zillertal - hintertux gletsjer

In Oostenrijk, net over de grens, op de Hintertux gletsjer kun je zeer zeker skien/boarden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.