Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-06-2009 om 19:53
wij willen misschien naar Kroatie deze vakantie. Wie heeft er het laatste jaar ervaring met dit land? Merk je nog veel van de oorlog en zijn er gebieden die je moet mijden. En wat zijn aanraders?
21-06-2009 om 10:21
Ik niet, maar
mijn vriendin wel. zij is er vorig jaar geweest. Stacaravan gehuurd op een ( hele grote ) camping.
Is haar heel goed bevallen. Eten schijnt erg lekker en goedkoop te zijn. Omgeving, natuur en dorpjes erg leuk en mooi. Zij gaat volgend jaar weer. dusss aanrader van haar kant.
21-06-2009 om 22:28
Super
Ik vind het een erg mooi land, ik was er voor de oorlog een keer of 3 en 3 en 4 jaar geleden zijn we er weer geweest. In het binnenland zie je nog zeker dat het oorlog geweest is, maar dat is nou eenmaal een feit. Ik vind Istrië mooi, maar erg toeristisch, zelf vind ik Dalmatie wat dat betreft leuker. Ga, als het even kan naar de Plitvice meren of de Krka-watervallen. Ik vind vooral de kleine en rustige campings aan zee erg leuk, maar als je houdt van groot en animatie kom je ook aan je trekken.