Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-08-2011 om 17:05
Hoi Pipeloi,
Wij hebben een tweepersoonstentje. Nou was ik de slaapzakken graag vóór ik ze weer opberg, maar omdat de tent ook een beetje ruikt en wat vlekken vertoont (vooral de twee binnententjes) zou ik ze wel willen wassen
Ik was vaak met wasnoten; die zijn niet agressief. Mogelijk zou dat ook met een tent kunnen, maar ik vraag eerst maar eens of jullie zelf ook al eens een tent hebben gewassen en zoniet, of jullie dan tips hebben om het toch schoon te maken?
Hartelijk dank!
30-08-2011 om 17:13
Binnentent
We hebben dit jaar ook een binnentent schoongemaakt. Was er 1 van de vouwwagen, maar dat zal wel niet veel uitmaken. We hebben hem helemaal afgespoten, eerst van binnen en daarna de buitenkant. Daarna nat opgehangen en laten drogen. In dat tentje hebben de honden geslapen, dus je kon het wel ruiken.. Maar nu dus niet meer. Misschien dat je jou binnentent ook eerst eens met schoon water kunt doen, kijken of het werkt??
Jessica
30-08-2011 om 19:57
Binnententje kan in de wasmachine
Wij hebben de binnententen van de vouwwagen ooit in de wasmachine gestopt. Perfect schoon geworden.
M.
31-08-2011 om 17:54
Buitentent niet
De buitentent zou ik niet doen. Hij is dan niet meer waterdicht denk ik. Ik zou het risico niet nemen. Maar vraag het anders eens bij een kampeerwinkel.