Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vic

Vic

30-03-2009 om 09:45

Laatste week zomervakantie weg

Door samenlopen van omstandigheden zou ik dit jaar alleen de laatste week van de zomervakantie op vakantie kunnen. Ik wil een reis boeken die loopt van zaterdag t/m. zaterdag, en als ik dan langer over de terugweg rijdt (Oostenrijk) ben ik pas op zondag terug. De kinderen moeten de maandag daarop weer naar school. Voorgaande jaren gebruikte ik de laatste vakantieweek om weer terug in het ritme te komen, maar dat lukt dan natuurlijk niet. Zouden jullie nog gaan dan? Ik ben zelf nog wel een week langer vrij, als ik dat wil, dus het gaat vooral om hoe het voor de kinderen is om een dag na thuiskomst weer naar school te moeten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mpronk

mpronk

30-03-2009 om 13:28

Vic

Waarom dan zo ver weg?
Boek huisje in NL of belgie duitsland. Kan ook van maandag t/m vrijdag.
boeken kan best lastminue (ook in zomervakantie als het je niet zo uit maakt) kijk maar op www.weekendjeweg.nl
en http://www.bungalowspecials.nl/
als je lid word van hun nieuwsbrief hebben ze leuke aanbiedingen. Zo boek ik altijd. Nooit via roompot landal center parcs zelf. (veels te duur)

marion

Vic

Vic

30-03-2009 om 14:42

Ver weg

Ik wil een 1-oudervakantie boeken met volpension en die kan ik niet vinden in Nederland. Ik ben ook wel eens naar een bungalowpark geweest met de kinderen, maar dat is me niet zo goed bevallen.

joer

joer

30-03-2009 om 16:14

Gewoon doen

Afgelopen zomer kwamen we na een rondreis van 3 weken door Amerika op zaterdag weer thuis.

Op maandag iedereen weer aan het werk en naar school.
Ging prima. Het ritme komt er daardoor vanzelf weer in.

Komende zomer ook de laatste drie weken naar Noorwegen voor een rondreis. Weer op zaterdag of zelfs zondag thuis en maandag weer aan de slag.

Dus, gewoon gaan!

Groeten JOER.

Doen!

Ik zou niet zelf graag thuiskomen van een vakantie en gelijk weer gaan werken de volgende dag, want er is altijd opruimwerk, de was etc, dan begin je gelijk weer met rommel. Maar de kinderen zijn zo weer in hun schoolritme. Lekker vakantie gaan vieren!

Inge M

Inge M

30-03-2009 om 19:01

Geen probleem

Wij hebben het ook geregeld gedaan. Wel bij voorkeur in de combinatie met één van de ouders vrij tijdens de eerste schooldagen. Dat scheelt opruimstress, wassen en aandacht voor schoolzaken.

Jolijt

Jolijt

01-04-2009 om 08:36

Wij komen

de laatste zaterdag van de vakantie terug uit Phoenix. Maandag zitten ze weer op school, jetlag of niet. Vorig jaar hadden we 1 dag meer, maar ging het ook prima.
Vanuit Oostenrijk zou ik helemaal geen problemen verwachten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.