Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vic

Vic

19-04-2009 om 21:09

Le chene gris

Wij gaan binnenkort naar camping Le Chene Gris, vlakbij Disneyland Parijs. In de informatie van Vacanceselect staat dat we lakens en keukenlinnen moeten meenemen, maar die huur ik liever. Weet iemand of je die daar ook kunt huren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

19-04-2009 om 22:27

Vic

Ik denk dat je via Vacansoleil hebt geboekt? Het is nl. een geheel Vacansoleil camping.
Ik zou zeggen, pak de telefoon, bel wel de juiste en vraag of het te huur is daar.
Groetjes, Minet

Vic

Vic

21-04-2009 om 21:29

Ik weet het nog niet ;-(

Is er niemand die het weet? Ik heb Vacansoleil (inderdaad) gisteren gebeld en die zouden terug bellen. Is nog niet gebeurd, dus ik hoop dat iemand het weet.
Minet, ben jij wel eens op die camping geweest? Is het wat?

Minet

Minet

22-04-2009 om 05:32

2 keer zelfs

Vic, wij waren op deze camping in het jaar dat de verbouwing uitliep dwars door het hoogseizoen heen
Wat een ellende, wat een chaos.
Als tegemoetkoming mochten we gratis nog een keer terugkomen, dat deden we 2 jaar later. Toen was alles klaar. Het is een camping met een klein zwembadje, echt alleen voor kinderen (op de plaatjes lijkt het vrij groot), een gezellig restaurant, een winkel, wat speeldingen en een jeugdhangplekje.
Een prima plek om te overnachten tijdens Disneybezoek (ca. 15 minuten rijden met de auto)en Parijs, dat je echt per trein moet doen, het station is recht voor de uitgang van de camping.
Het ligt tussen 2 kleine dorpjes in, zodra je van de camping afrijdt is het dorpje naar rechts voorzien van wat winkels. Naar links was alleen een kroegje en bakker voor zover ik me kan heugen.
Groetjes, Minet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.