Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-08-2010 om 18:06
Al jaren gaan wij op vakantie naar Frankrijk.
Ik ben alleen het witte stokbrood inmiddels wel een beetje beu.
Wat is lekker bruin brood? Ik houd wel van wat granen, maar vind van dat hele vaste brood niet zo lekker.
Wie heeft er tips?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Angiefn
05-08-2010 om 18:19
Veel soorten
Je hebt boule de campagne dat is een rond brood met granen (lichter bruin) je hebt ook pain complet of pain cereale, een licht meergranenbrood. Zo zijn er nog een paar varianten.
05-08-2010 om 18:36
Alles gewoon een keer uitproberen
dan kom je er vanzelf achter wat je het lekkerste vindt en dan wordt je ook niet snel beu, er is best wel wat variatie.
06-08-2010 om 08:47
Inderdaad
het stokbrood blijft wel lekker maar je hebt het ook een keer gezien.
Wij gaan altijd voor de pain au cereale. Maar af en toe pakken we ook wel eens een ander brood mee. En die waren ook altijd goed.
06-08-2010 om 22:39
Bedankt
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het denk ik altijd verkeerd gedacht. Was er zeker van dat het allemaal van dat "vaste" droge brood zou zijn. Maar dit geeft me hoop, ik ga het gewoon proberen.
Groetjes,
Angie
08-08-2010 om 17:57
Zelf bakken!
Ik vind het brood wel lekker hoor in Frankrijk maar heb ook veel zelf gebakken. Geeft een heerlijk landelijk gevoel