Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

luxepaardje

luxepaardje

09-03-2009 om 20:55

Lekker eten uitrusten slapen omgeving gouda

Het is bijna zover: onze babydochter gaat binnenkort eindelijk voor het eerst een nachtje logeren (in Gouda) en wij gaan een avond en nacht met z'n tweeen uit.
Nu lijkt het mij heerlijk om naar een heerlijk luxe hotel te gaan waar je ook nog eens heel erg lekker en sfeervol kunt eten. Dus eten en zo het bed in rollen - en daar voor 10.00 uur de volgende dag niet meer uitkomen.
Heeft iemand een tip, niet zo ver van Gouda?
Ik houd niet van grote hotelketens.
Bedankt alvast voor het meedenken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mee1977

mee1977

10-03-2009 om 16:24

Uit gouda

hallo

je kan lekker eten bij restuarant Belvedere. Ligt op hoekje van de markt..
Hotel geen idee, we hebben natuurlijk het campanile hotel maar ja ik woon zelf in Gouda dus heb daar nooit een nacht doorgebracht.
In de binnenstad hebben we ook nog een hotel de keizerskroon.. (zit je mogelijk wel met een parkeer probleem, anders bij de oppas laten staan, of bij mij in de wijk, hier vandaan is de binnenstad goed aan te lopen)

Google gewoon even op hotels gouda en je krijg er aardig wat op een rij..

In ieder geval heel veel plezier, en anders lekker doorrijden naar scheveningen, rotterdam of zelfs amsterdam...

Dure b&b

..daar kun je ook voor kiezen. Die komen er steeds meer. Voordeel is dat het een stuk rustiger en sfeervoller is dan een groot hotel, en ook weer niet dat bekrompene (en stoffige) van een klein hotel.

En je bent lekker vrij in je restaurantkeuze (ben je anders ook, nou ja, geen goede reden dus)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.