Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vera*

Vera*

22-10-2010 om 12:39

Lekker morgen naar zwitserland

Een aantal jaar geleden zijn we er geweest in de herfstvakantie en toen was het mooi weer, 15-20 graden overdag en veel zon. Nu is het er winters en is er al sneeuw gevallen. Mijn man heeft gisteren nog geregeld dat vandaag de winterbanden onder de auto kunnen en we vragen ons af of de sneeuwkettingen meemoeten .
Ik heb er helemaal zin in, de kinderen willen vooral uitrusten en daar heb ik ook wel oren naar. Lekker een weekje hoog op de berg niets doen en misschien een dagje naar Italie of een thermaal bad.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

22-10-2010 om 13:31

Pelle

Gaan jullie nu gelijk na school? En vergeet de handschoenen niet!

Vera*

Vera*

22-10-2010 om 14:26

Veel plezier!

.

reina

reina

22-10-2010 om 15:19

Lekker vandaag naar

Nee, voor ons geen sneeuw maar zon, we vliegen er vannacht naar toe!. Zoonlief + vriendin gaan naar Spanje daar wordt het 's avonds en 's nachts wel koud, dus warme kleding gaat mee, dochter gaat de echte warmte opzoeken, als er iemand een hekel heeft aan kou en alles wat daarmee te maken heeft is zij het wel Dus voor ons allemaal geen sneeuw (en dat vinden we eerlijk gezegd helemaal niet erg

neteret mut

neteret mut

23-10-2010 om 01:12

Pelle

je leest dit vast niet de komende dagen, maar toch maar even. Mogelijk hebben wij jullie wel gezien, 1 van de vele NL auto's volgeladen met slaapspullen en tassen op de E19.

Vera*

Vera*

25-10-2010 om 16:21

Sneeuw

Hoog bij ons op de Zwitserse berg is gisteren en vannacht een lading sneeuw gevallen. Bij ons ligt er bijna 15 cm. Het uitzicht is prachtig wit en de kinderen willen wel even sneeuwballen gooien maar daarna naar de openhaard met marshmellows en warme chocolademelk. Beneden in het dal is het 'gewoon' herfst met mooi gekleurde bomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.