Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-01-2012 om 19:51
merk dat we alweer aan de late kant zijn voor het boeken maar doe toch een poging: wie o wie weet nog een leuke camping in italië? liefst aan het strand. niet, ik herhaal: niet in de buurt van venetie vanwege de muggen. dit trek ik echt niet..
een leuke, niet al te grote, camping...????
essie
12-01-2012 om 13:57
Essie
Campings in Italië zijn volgens mij gewoon een beetje lastig. Vaak zijn ze duur met kleinere standplaatsen dan in bijv. Frankrijk. Het lijkt mij ontzettend leuk een keer te gaan kamperen in Italië, maar dé camping heb ik zelf nog niet gevonden.
Jij wilt graag een camping aan zee. In het archief vond ik deze in Toscane: http://www.blucamp.it/introduzione_ol.html. De recensies op zoover zijn wat wisselend, maar misschien is het wat voor jullie?
Chris
12-01-2012 om 14:01
En oh ja
Op zoover kun je ook gericht zoeken op campings in Italië aan zee en daarbij de criteria instellen die je belangrijk vind (hoge waardering, kindvriendelijk, regio etc).
Chris
13-01-2012 om 14:55
Aan het strand?
Wil je aan het strand en dan bedoel je echt aan zee. Of een strandje aan een van de prachtige meren die Italië rijk is? Wij zijn dol op het noorden van het Gardameer (niet het zuiden met z'n megacampings en het vlakke land, maar het noorden met z'n bergen). En het lago Maggiorre is ook prachtig (hoewel ik me daar nog muggen kan herinneren). En het voordeel van de meren is ook nog dat het minder ver rijden is.
13-01-2012 om 19:21
Lago di caldonazzo
Mooi meer, leuke camping (Mario) en GEEN muggen. (en dat vond ik persoonlijk een grote verademing).
G