Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leuke rustige kleutervriendelijke camping

Ik zoek een rustige leuke kleutervriendelijke camping met grote plaatsen.Mag op een boerderij zijn, graag zelfs !)
Ik vind het niet leuk als alle tenten strak op een rijtje staan.

Iemand een tip? ( Liever niet Limburg of Drenthe want daar zijn we al vaak geweest)

Damajo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Damajo@

Damajo@

22-02-2009 om 14:05 Topicstarter

Oja, ik bedoel in Nederland. En plaatsen van 100 M2 vind ik klein

Damajo

Mareld

Mareld

22-02-2009 om 14:08

Deze?

In Friesland: http://www.nijwybranda.com/.

Wij zijn er 2 keer geweest en we vinden het een heerlijk kneuterige boerderijcamping. De kinderen mogen helpen melken (met de hand, de boer heeft 1 koe) en ook helpen met andere boerderijkarweitjes. Er is een speeltuin.

Geen idee hoe groot de plaatsen precies zijn, maar wij vonden ze ruim zat.

Tango

Tango

23-02-2009 om 14:59

De kasteelse bossen

In Limburg, ligt in de buurt van Horst. Leuke camping met 2 veldjes met kinderspeelvoorzieningen (zandbak, trampoline, glijbaan, schommel e.d. Verder heel veel fietsjes, stepjes en skelters. Ook nog een dierenweitje met geiten e.d.
Wij vonden het een gezellige camping waar de kinderen ook snel contact maakten en iedereen na een tijdje ook elkaars kinderen kenden en een beetje in de gaten hielden.
Afgelopen zomer waren we in Zeeland (Zeeuws vlaanderen) op camping Het Platte Putje. Ook heel leuk voor de kinderen. Ze mochten helpen dieren voeren en eieren rapen. Soms ook op het ezeltje rijden. Ook hier een trampoline en skelters en een zandbak en voor als het slecht weer was een gebouwtje waar je binnen spelletjes kon doen en zelfs een ballenbak stond er.
Allebei leuke campings voor de kids, maar hoe groot de plekken waren, geen idee. Wij hechten daar geloof ik iets minder waarde aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.