Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Marjan

Marjan

04-07-2012 om 20:41

Marmaris turkije; voor en tegens?

Hoi, wij willen misschien naar Turkije, en dachten aan Marmaris of eventueel Bodrum. Antalya en Anlanya vallen af, te zuidelijk, spreken ons niet aan.
Bodrum kennen we wel, en omgeving. Maar hoe is Marmaris? Hoe druk, wel gezellig, hoe is de sfeer, wat is er te doen, en is het nog Turks? Kun je makkelijk naar andere plaatsen in de buurt gaan, gezien de ligging?
Alle info over Marmaris welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Druk

Een aantal jaar geleden ben ik in Marmaris geweest. Vond het wel leuk, maar erg druk, erg toeristisch. Denk dat het vergelijkbaar is met Alanya.
Wat wel heeeel erg leuk is, daar ga ik nu voor de 6e keer heen: Dalyan. Leuk plaatsje, ook in provincie Mugla (net als Marmaris), half uurtje vanaf het vliegveld Dalaman. Ligt aan een rivier en naar het strand ga je met een bootje. Heerlijk tochtje, mooie omgeving. Alle uitstapjes doe je met bootjes. Ook best toeristisch de laatste jaren maar toch minder massaal dan Marmaris.

Marjan

Marjan

05-07-2012 om 20:15

Druk maar toch gezellig?

Hoi hoi, ja Dalayan ben ik ook gewees, leuke plaats! Wel heel veel last van muggen.. Was jij in het hoogseizoen in Marmaris? En vond je het ook gezellig? Nog leuke kleine straatjes met restaurantjes? En hoe ver zijn Icemeler en Turunc? Ik weet niet meer hoeveel die domus bus kost momenteel, jij wel?
Dank!
Marjan

Wel gezellig

ok, je kent Dalyan dus. Inderdaad veel muggen maar daar heb je spul voor. Maar goed, Marmaris dus. Ik ben er de laatste keer in de mei-vakantie geweest, maar dat is al 8 jaar geleden. Was wel erg leuk, gezellig. Wij zaten aan de kant van Icmeler, was nog wel een stukje rijden met de bus. Turunc weet ik niet hoe ver dat is. De dolmus is erg goedkoop, maar ik durf niet te zeggen wat het kost. Oh en heel veel restaurantjes in Marmaris. En ook een McDonalds en een Burger King als ik me niet vergis. Dat had voor mij dan weer niet gehoeven... Maar je kan je zeker vermaken in Marmaris.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.