Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-08-2011 om 21:56
Ik zoek zoek en zoek maar raak depri van die megavakantieparken onder de zon.
De meiden gaan voor het eerst met mij vliegen. Ze willen strand en het liefst een zwembad bij het verblijf.
als ik daar op zoek, kom ik uit op die megaparken die megadruk zijn en vaak in de middle of nowhere
Wat ik graag zou willen, wat leuke dorpjes in de omg. zwembadje en strand in de buurt maar het liefst zelf iets huren en de vlucht zelf regelen. Dan kom ik weer uit op grote villas die niet te betalen zijn haha...
Iemand een suggestie hoe en waar ik kleinschalig kan boeken? Spanje f Turkije willen ze graag maar tips zijn welkom.
Ook ik ben al 12 jaar niet weggeweest dus best spannend
Liefs,
Sanne
30-08-2011 om 22:32
Daar boek ik "altijd". Boek vluchten met Ryanair of EasyJet. Kijk waar die een leuk prijsje hebben en zoek dan bij booking.com naar accomodatie, meestal appartement, maar hotel evt all-in is ook mogelijk. Al is het denk ik nog te vroeg om de vliegtickets te boeken, maar even rondneuzen is altijd leuk !
31-08-2011 om 13:43
Portugal
Ik heb een keer in Portugal nabij Albufeira gezeten. Klein, met zwembad en bij strand.
Succes met zoeken, An
01-09-2011 om 11:53
Goedkope vlucht...
Boek een goedkope vlucht (Ryanair/Easyjet) naar ene leue bestemming en zoek daar iets in de buurt. Er zijn zoveel prive-aanbieders. Begin mei is nergens in Europa de garantie dat je mooi weer hebt, zoek dus zeker ook een leuke bestemming.