Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

reina

reina

03-08-2009 om 09:56

Mexico

Terug uit Mexico en Guatamala, van een onvergetelijke rondreis. Door 'de griep' zijn er extreem weinig toeristen, mooi voor ons, op alle sites was het héél rustig, een ramp voor de mensen daar, voor velen is het de enige bron van inkomsten. Het is ook het enige wat je merkt van de griep, ik heb mensen aan de kust horen vragen of je in mexico-city wel de straat op mag en hoe het is, al die mensen met mondkapjes ( ik heb er misschien 10 gezien in 3 1/2 week...) Oerzonde trouwens dat voor sommige mensen mexico alleen maar bestaat uit Cancun e.o., want dat deel van het land heeft niks van doen met de rest van het land, wat véél mooier is!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

03-08-2009 om 11:29

Jaloers

Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten, en inderdaad, wat vreselijk voor alle inwoners daar die leven van het toerisme
Wij gaan er zeker ook nog een keer naartoe!

Geweldig!

Ik heb je gevolgd De fotos die ik heb gezien zijn prachtig! Wat een belevenis he, zo'n andere wereld.

Op naar de volgende mooie reis Reina Nog 3 weken en dan mag ik weer.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-08-2009 om 17:05

Welkom thuis

Fijn dat jullie zo genoten hebben

Puck2

Puck2

05-08-2009 om 12:13

Welkom

Dat klinkt allemaal goed Reina. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar je foto's.

reina

reina

05-08-2009 om 13:28

Hyve

Voor degenen di eop mijn hyve staan: daar staat een aantal foto's op, o.a. in een slideshow. Ik sudder nog steeds na

tonny

tonny

05-08-2009 om 16:28

Heerlijk, zo nagenieten...

mooi!

tonny

liedewij

liedewij

05-08-2009 om 20:46

Weer terug

Toevallig vroeg ik mij het weekend nog af of je al thuis was.Geweldig mooi hè?. Het is voor mij 12 jaar geleden maar die mooie diepe kleuren op de markt vergeet ik niet weer. Heb ik nergens zo gezien als in mexico en quatamala. (en ik heb best veel gezien van deze aardbol) Hier kun je lang op teren.

groetjes Liedewij

reina

reina

06-08-2009 om 10:26

Liedewij

Ja, inderdaad, die kleuren!! Vooral op de marktjes in Guatemala en ook de kleding daar! Ik had het me kleurrijk voorgesteld, het was nog kleurrijker dan ik dacht!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.