Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-07-2011 om 20:24
Ik ga over een tijdje met mijn vader (70 jaar, goed ter been) een lang weekend naar Milaan.
Heeft iemand nog leuke tips voor musea, eetgelegenheden en andere leuke dingen om te zien en te doen? Ik hou me zeer aanbevolen!
Hotel is al geboekt (loopafstand van centrum achter een of ander park).
01-08-2011 om 16:12
Dom
Hallo
Ik ben heel kort in Milaan geweest en heb toen de DOm bezocht. Je kunt hier ook bovenop lopen, helemaal leuk! Verder zijn er leuke straatjes om te eten. Italie is gewoon geweldig! Veel plezier, Faith
09-08-2011 om 17:31
Faith, meer tips?
Faith, jij in elk bedankt voor die leuke tip!
Is niemand anders in Milaan geweest voor leuke tips? Zijn welkom!
09-08-2011 om 20:03
Navigli
Ha Eveline,
De duomo is prachtig, vooral tegen zonsondergang op het dak staan...
Ook niet overslaan naast de bekende musea etc. de trendy wijk Navigli met de kanalen, daar kun je ook heel goed uit eten, zitten ook veel locals.
En de hele fancy modestraat Montenapoleone, gewoon om lekker je ogen uit te kijken.
Zolang je niet op de toptoeristische plekken gaat zitten kun je ongeveer overal lekker eten.
Zit je er ook op zondag? Dan is een fiets huren en rondrijden ook leuk, door de week is het verkeer minder geslaagd.