Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-03-2012 om 21:24
Hoi!
wie o wie heeft de tip voor ons? wij zijn Frankrijk gewend; met redelijk kleinschalige campings, zonder al te veel animatie, maar wel met mooie natuur, lekker zwembad(je) en mooie grote kampeer plekken; vooral geen disco maar wel andere kinderen voor onze zoontjes van 10 en 6 om mee te spelen. Dit zoeken we weer maar dan in kroatie. wie heeft een tip?
Ik zie door de bomen het bos niet meer,.,,,
alvast bedankt!
04-03-2012 om 09:11
Geen concrete tip
Wij gaan ook naar Kroatie, maar ik kan je niet helpen, want we gaan in hotels en B&Bs, maar ik zag laatst bij dat programma met Floortje Dessing dat er ook agriturismo's zijn in Kroatie, kleinschalig logeren bij de boer. Als je daarop zoekt vind je misschien ook wel wat leuks. Of denk je dat dat weer TEklein is i.v.m. De kans op andere kinderen?
04-03-2012 om 11:48
Kijk hier eens
http://www.eurocampings.net/nl/europa/kroatie/
Kies bij thema voor klein en fijn en dan krijg je kleine campings. Je kunt op zoover beoordelingen bekijken.