Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-09-2011 om 13:17
Mijn kids (bijna 12 en 17) zijn helemaal wild van Moviepark Germany. Daar willen ze zo dolgraag naar toe.. Uiteindelijk heb ik bij de C1000-aktie kortingsvouchers kunnen sparen, want de entree is niet mals (EUR 33 pp). Dus: we gaan, in de herfstvakantie.
Maar... nu zie ik op internet dat ik eigenlijk net zo goed een arrangement met hotelovernachting kan boeken.. dan krijg je de tweede dag entree nog gratis ook en kan ik net zo goed zonder die kortingsvouchers boeken. Maar het kost natuurlijk altijd meer dan 'op 1 dag heen en weer' en de afstand is voor ons wel te doen (2 uur rijden).
Kortom ik moet een afweging maken en ben daarom benieuwd naar de ervaringen van anderen. Is het de moeite waard om 2 dagen in het moviepark te blijven? Is het leuk/interessant genoeg, ook voor oudere jeugd? Wie is er al geweest?
groetjes Arawen
12-09-2011 om 21:41
Vakantieveilingen
Moviepark wordt ook vaak aangeboden bij vakantieveilingen, mss kan je daar wel een goede deal krijgen.
Vorig jaar kon iedereen die er was een gratis 2e dag krijgen, maar ik weet niet of dat nog zo is.
13-09-2011 om 07:04
Herfstvakantie open?
Vorig jaar wilden mijn ouders met de kleinkinderen naar Moviepark. In de herfstvakantie, maar helaas was het park toen gesloten. Gelukkig kwamen we er achter voor ze weg waren en zijn ze toen maar naar Heksendoorn (hellendoorn in de herfst) gegaan.
Kijk dus voor je gaat even op de site of ze geopend zijn!
Jessica
15-09-2011 om 11:33
Wij wel..
Wij zijn geen echte pretpark mensen, maar voor in de meivakantie had ik kaartjes die de dag er na ook nog geldig waren. Het was voor ons 70 min. rijden enkele reis, maar ik vond het zeker de moeite waard om voor nog een dag terug te gaan.
De 2e dag zijn we naar veel shows geweest en de dingen die de kinderen echt leuk vonden onze kids zijn 7-11-13.