Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

koentje

koentje

07-02-2011 om 09:19

Nachtje hotel +uitje

Ik wil met zoon in de februari vakantie een nachtje ergens doorbrengen in een hotel en de dag erop ergens heen. Weet iemand of er in Zeeland een leuk museum is over de watersnoodramp? Zoon is geinteresseerd in dat soort dingen en die kant zijn we nooit op geweest. Wie heeft er ideeen wat leuk is om te doen met 12 jarige.... -hoewel hij in gedrag wat jonger is-

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

07-02-2011 om 20:22

Google is your best friend )

http://www.watersnoodmuseum.nl/

Veel plezier!

Puck

Puck

07-02-2011 om 21:29

Neeltje jans

Is Neeltje Jans ook een optie? Dat gaat niet zozeer over de watersnoodramp maar wel over de Deltawerken. Wij vinden het altijd een geslaagd uitje.

Jesse_1

Jesse_1

07-02-2011 om 22:53

Ja, neeltje jans

Watersnoodmuseum vond ik wel indrukwekkend, maar een 'leuk' uitje is het niet. Ik weet ook niet of het voor een 12-jarige zo leuk is (wij hebben echt tijden doorgebracht met het lezen van de kranten uit 1953).
Neeltje Jans lijkt me meer geschikt, is mede ook op kinderen gericht, maar zeker niet kinderachtig! Echt een leuk dagje uit, maar dan ook met inhoud zeg maar - het is ook maar waar je voor jezelf het accent op legt. Ik ben iig zeker van plan om er met onze kinderen ook eens heen te gaan.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

07-02-2011 om 22:56

Er zijn ook wel leuke dingen buiten, dus enigszins redelijk weer is wel fijn. Maar ook alleen binnen al kun je uren zoet zijn met een kind dat geïnteresseerd is in de watersnoodramp.

koentje

koentje

09-02-2011 om 14:59

Ohhhhhhhh

bedankt voor de tip van neeltje jans. Ik heb de site bekeken en er is ook een expo van de watersnoodramp en zeedieren en een rondvaart!! Dat gaat hij geweldig vinden. Nu nog in de buurt een leuk onderkomen zoeken.

Vakantiepark aquadelta

In Bruinisse. Ligt vlak bij de jachthaven. We hebben eens een prijs gewonnen, en verbleven toen 4 dagen in een appartement op dit park. Maar er is ook een hotel. Een twee-persoonskamer is er vanaf 59, een twee-persoons plus kamer vanaf 99. Dan heb je bijvoorbeeld een bubbelbad. Volgens mij kun je ook een 2-persoons appartementje huren voor 1 nacht. Die zijn op de begane grond, en als het een beetje weer is kun je buiten zitten en spelen. Op het park kun je lekker eten, er is een binnenspeeltuin en zwembad. En in de buurt van Neeltje Jans! Wij zijn er toen ook geweest, was erg leuk.

koentje

koentje

10-02-2011 om 13:13

Leuk,

maar ik zoek nu een hotel in Middelburg, vlak bij neetje Jans. Het is maar voor 1 nachtje!

Puck

Puck

10-02-2011 om 23:16

Maakt niet zoveel uit

Bruinisse of Middelburg maakt niet zo heel veel uit hoor, kilometertje of 10. Je zou ook nog in Zierikzee of in Haamstede iets kunnen zoeken. En op heel Schouwen heb je ontzettend veel mogelijkheden voor bijv. bed&breakfast

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.