Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

oregano

oregano

24-08-2011 om 17:57

Niet al te grote camping vlakbij zee frankrijk (met puber)

In het kader van heimwee naar de vakantie ben ik alweer druk aan het speuren...Wie is op een leuke camping geweest, niet al te ver van zee (max 20 min rijden), geen bingo toestanden ed, ruime plekken, liefst mooi uitzicht. Maakt niet uit west of oost kust, hoogte midden of zuid frankrijk. Waar ook gezinnen met oudere kinderen komen.
Bedankt! orgeano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Claudia B

Claudia B

24-08-2011 om 21:03

Normandie

Heerlijk grote plaatsen, schoon, geen massa camping, en vlak aan zee (alhoewel er dagen voor kunnen komen dat het water heel hoog staat en er bijna geen strand is, maar dan kun je wat verder rijden)., geen bingo toestanden en geweldig uitzicht! Zelfs plaatsen met uitzicht op zee.
Het is camping Anse du Brick.
Misschien is het iets voor jullie.

Groetjes,
Claudia

Polly Shearman

Polly Shearman

24-08-2011 om 21:20

Normandie

Les chervaliers www.flowercampings.com

oregano

oregano

24-08-2011 om 21:58

Het weer in normandie? denken aan wat meer zuidelijker

Dit jaar in Bretagne best mooi weer gehad maar ook een aantal regendagen en dat willen we eigenlijk niet weer. na een dag of 4 regen ben je de tent wel zat...Wel vind ik het gebied erg moii, ook normandie..Wat voor ervaring hebben jullie daar met het weer?

Polly Shearman

Polly Shearman

25-08-2011 om 09:02

10 dagen zon

wij zijn naar normandie geweest, en we hebben 10 dagen zon gehad en zo;n 26 graden. Warm genoeg om de hele dag in je zwembroek rond te lopen, maar niet zo warm dat we niks meer konden doen. Kortom PERFECT weer gehad!

Claudia B

Claudia B

25-08-2011 om 17:04

Heerlijk

vorig jaar op die camping geweest in Normandie en heerlijk weer gehad, geen regen of iets maar gewoon goed weer. rond de 25 graden. Buren naast ons kwamen er al jaren en vertelde dat het dat jaar eigenlijk het minste was. Dat gedeelte ligt volgens mij in een soort gunstige positie.
tja en dit jaar heeft iedereen wel regen gehad, waar je ook zat, of je moet echt heel zuidelijk gaan.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.