Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Noordoost vs

Wij zijn een gezin met twee jongens van 8 en 10 jaar oud en willen in de zomer van 2012 twee weken met de camper door het noordoosten van de VS toeren (vliegen naar New York). Ik heb al een paar tips van deze site gehaald (http://www.ausablechasm.com/admissions/facilities.asp en http://www.findlostriver.com/htmdoc/about.htm), maar het is erg zoeken. Dus vandaar mijn vraag rechtstreeks aan jullie! Wij houden van natuur en actief bezig zijn. We willen ook walvissen bekijken en een dag pretpark hoort er ook bij. We willen niet teveel rijden en zeker niet alle dagen.
Alle tips voor leuke activiteiten én mooie/rustige campings zijn welkom!

Vast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Alles amerika

Wij gaan volgend jaar ook naar het noord-oosten van amerika en ik heb enorm veel gehad aan het forum van de alles amerika site. Je kunt het zo gek niet verzinnen of je kunt het er vinden.
Wij gaan 3 weken en gaan in ieder geval naar Cape Cod, Boston, the White Mountains, Adirondacks, Fingerlakes/Watkins Glen en Lancaster, waar de Amish wonen. We sluiten af met 4 dagen New York. Al met al reizen we zo'n 2000 km.
Veel plezier met plannen.

Keesjexx

Keesjexx

24-10-2011 om 11:59 Topicstarter

Janne

Hoi Janne,
Wat leuk dat jullie ook gaan! Boeken jullie de reis en camper zelf of via een organisatie?
Wij gaan in totaal drie weken, maar de laatste zes dagen willen we in New York doorbrengen.
Ik had ook al dat forum rondgekeken, maar ik vind het wel erg zoeken naar de informatie die aansluit bij wat wij willen. Maar ik zal er nog eens voor gaan zitten!

Keesje

Hoi Keesje,

Wij gaan geen camper huren, maar gaan in hotels overnachten. De tickets hebben we inmiddels al geboekt en de komende weken wil ik de rest gaan regelen; hotels, huurauto etc. Omdat wij met zijn vijven zijn en graag één kamer voor 5 willen boeken hebben we besloten om alles zelf te regelen.
Op de site van alles amerika staat een gedeelte met reisverslagen, waaronder ook een paar van mensen die met een camper hebben rondgetrokken in het noordoosten. Je kunt daar heel veel info vinden over de mooie plekjes.
Ik weet niet of je al op zoek bent gegaan naar een hotel in New York? Zoek ook eens op Jersey City en Secaucus; dat scheelt vaak de helft en met de bus ben je in 20 minuten vlakbij Times Square.
Een goede site voor het zoeken naar tickets is www.skyscanner.nl.
Als je nog vragen hebt dan lees ik het wel!

wendelien

wendelien

26-10-2011 om 14:33

Erg kort

Ik denk dat je niet zoveel zult kunnen zien/doen in slechts twee weken, zeker niet als je niet dagelijks wilt rijden. Vergis je niet in de afstanden, hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.